Saturday, March 10, 2018

TERKINCIT.. ROS RESPONSE BILA DIPICIT

Tun kecewa tak ramai di Bachok !!!! 



Sikap lembek ROS memalukan jabatan kerajaan dan memalukan penjawat awam seolah tidak tahu buat kerja dan lembu dicucuk hidung.  Perkhidmatan kerajaan di zaman najib masih seperti menggunakan sistem dalam gua dan atas pokok. 
Ini mungkin ada kaitan dengan Menterinya yang masih berbulan madu dapat jawatan TPM secara bidan terjun. 

19 comments:

  1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSaturday, March 10, 2018 9:40:00 PM

    Nak wat cam mana...kakitangan awam dlm dilemma...kakitangan awam blm bijak menilai arus politik....ade yg tak bersedia ambil risiko jika bn kekal berkuasa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sepatut ya, kakitangan berkhidmat utk rakyat, tiada kena mengena dgn kerajaan semasa, sistem sekarang Dan fikiran Masih ditahap kolot Dan ketinggalan zaman

      Delete
  2. APA KENA DENGAN BLOG SHSHBUDDIN.COM.......penuh dengan sampah sarap.
    Saya masuk blog itu, baca entry Encik Shahbuddin saja. Skip semua
    penyumbang gila Suharly masrom.
    Kenapa dia tak kawal blog dia, biarkan orang gila mengamuk di situ....???

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSaturday, March 10, 2018 9:48:00 PM

      Budin syok sendiri nak banyakkan bilangan komen kononye...kejora cikgu bapuk ambik kesempatan sabotaj...budin biarkan..dah diberitahu....tak mcm KD...kejora terkinha2 cuba sabotaj....hehehe...

      Delete
  3. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSaturday, March 10, 2018 9:45:00 PM

    Ikut nedia umno dan cai2 kuli najib ceramahh PH tak pernah dapat sambutan....ahli pon tak berape kerat...

    Nampak sangat najib takut dengan PH...

    Di mahkamah pengarah ROS terberak laa..kecian ROS jadi mangsa ketakutan najib...

    ReplyDelete
  4. bila mahafiraun ni mampus tak lama lagi, admin nak sembah siapa pula. berterabur lah sesiapa yang sembahnya. famili dia semua kaya2 tak pa la. dap dah nampak 100 miles away.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSaturday, March 10, 2018 9:50:00 PM

      Kalo najib mampos boleh sembah cina jho lo plak...

      Delete
    2. Ade yg dengki dgn kekayayaan anak2 tun...repot lah polis...tun tak bokeh sekat....bika tun jadi pm banti polis takut nak siasat...hehehehe...bodooss betulll yg betul2 bodooisss....

      Delete
    3. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSaturday, March 10, 2018 10:59:00 PM

      Cina kapir jho lo kayer rayer free tak dengki plak..malah bak bela plak...melayu bodoos...

      Delete
  5. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSaturday, March 10, 2018 10:08:00 PM

    Kalo penakut jangan main politik...mcm KD berani biukak blog...

    ReplyDelete
  6. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSaturday, March 10, 2018 10:13:00 PM

    Tak sangka di kelantan tun dan PH dapat sambutan luar biasa mcm di batu pahat...tun berani troll najib akan ketaq lutut...dah lah penakut...hehehehe....

    ORANG TUA RENTA MASIH BERBISA..

    ReplyDelete
  7. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSaturday, March 10, 2018 10:16:00 PM

    Najib taku BINi
    Najib Takut TUN MAHATHIR- Lari lintang pukang tak cukup tanah..
    Najib takut MCA
    Najib takut KrIsten Borneo
    Nafb Takut WSJ
    Najib Takut PEMPUAN SR
    NAJIB TAKUT DOJ

    NAJIB BERANI MEROMPAK...

    ReplyDelete
  8. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSaturday, March 10, 2018 10:56:00 PM

    Penyokong umno marahkan tun madey tapi langsung tak pernah marah cina kapir prompak jho lo...malah pertikaikan plak tindakan omputih FBI rampas kapal newah jho lo..pelik perangai melayu yg bidooh sombong..

    ReplyDelete
  9. https://www.youtube.com/watch?v=xKxbZaWoLrk&feature=share

    Najib rosmah jadi bahan lawak...

    ReplyDelete
  10. KAPA LAYAR SINGGAH DI BALI
    KEJORA BATUAPITERKINJA LAGI
    KAPA TU BUKAN MILIK ORANG INI
    BENGAP NK PAHAM SGGUH KO NI.....!!!



    KIKIKIKI... DARI MACAI BAWAK KO DOJ BAWAK KE FBI ... SUMA BENGAP BODOSS KIRJA LEMBAB BENGAP....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ajelah yg pandai. Sebab tu duit orang tibai depan mata pun kau masih sokong.

      Kihkihkih bengap bodos boleh berambos mambos

      Delete
    2. Bodoss punya mat pork nii..takboleh terima kenyataan yg kapal tuu milik cina gemok kesayangan pm najib..balik2 diulang ayt yg sama..bodoss..💩


      Berammmbooossss..😜😛

      Delete
  11. kikiki.. ted ko ni asyik melancur berak jer.... mme kapa laya milik org laen.... nk wat cmner lagi... kikiki.. syouuuhhh syohhhh... gi jamban la..... kikik7

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSunday, March 11, 2018 1:57:00 AM

      Milik bapak ko ...hihihi..

      Delete

HORMATI DAN SOKONG SEMUA CALON PM - SAMARATA

  Malaysia akan ada hanya seorang PM dan sudah pasti nama lain yang dicalonkan akan tewas. Mempertikaikan calon PM dari mana-mana parti seka...