Wednesday, March 21, 2018

APAKAH NAJIB SUDAH SAMPAI KE TAHAP ONE MAN SHOW MEMPERTAHAN DIRI...


Atau tajuk yang lebih sesuai.. 

KENAPA PEMIMPIN UMNO LAIN MEMBIARKAN NAJIB BERSEORANGAN BERTARUNG.. ..

Sesuatu yang meletihkan. 

Mempertahan diri sambil menyerang,  tugas yang berat kerana serangan yang tumpul hanya makan diri sendiri dan lebih parah,   gol sendiri bolos berkali kali. 

39 comments:

  1. Najib nak bagi tahu dia kerja kuat untuk pru 14...

    Nampaknye menteri2 umno ketua2 bahagian mp2 relax....tapi mereka agak sukar untuk menjawab skendel najib...jadi tangan najib yg mencincang bahu najib lah kena pikul...tak guna merungut...
    Lagi pon najib bagi jho lo billion2 free yg bukan ade jasa kod umno pon...... Yg lain2 dapat banyak mana sangat...

    Agak sukar mereka bak jawab kenaoe najib takut saman tun madey wsj dan SR...kenape tak berani cabar DOJ kalo tak merompak...

    Najib kena kerha kuat kalo tak nak masuk sungai buluh inn..bukti2 dah cukup yg disiasat FBI...

    ReplyDelete
  2. Najib bolehbobe man dhow kerana dia makan quinoa yg mahal...orang lain tak mampu...boleh makan cikit jeer...

    ReplyDelete
  3. Menang senjata najib tumpul...tu pasal takut nak berhadapan dengan tun madey...

    Nsjib boleh upah cai2 cakap 1 mdb rekaan tun madey untuk debat dengan tun madey...dia orang ni mesti ade bukti 1 mdb adalah rekaan tun madey..

    ReplyDelete
  4. Ape mcm cai2 terutamanye suharli boleh bawak bukti tun madey fitnah najib dengan mereka reka epidod 1 mdb?...tolong lah najib yg tersepit hingga tido pon tak cukup...kata nak bela ...cakap berdegar2...

    ReplyDelete
  5. Tak de ker cai yg garang selama ni dan terre berani mengaku sanggup tolong najib?...cai makan taik pon senyap...hehehehehe...

    Salleh anwar muso rahman dahlan sekor pon tak berani tolong najib...nazri samsing kg dusun berlakon berani debat dgn tun madey...hehehehehe..

    ReplyDelete
  6. Kd n macai putar isu sama sampai ke sudah...mls nk lyn ..cuma. Jimin.. air mana woi..mlm2 ni blh plk ko jimin stop air

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko tak paham baca omputih?...ko yg nak pusing fakta dari kenyataan najib sendiri...

      Delete
  7. Inilah di namakan sebagai kepala senget otak mereng... hari ni cakap gitu eaok cakap gini... sekarang dah kata najib tinggal sorang pertahankan diri... bila ada mentefi lain atau org lain atau siapa sajalah yang pertahankan najib KD katakan sebagai pencacailah... penjilatlah dan macam2 lagi... bila Tun sorang ajer yg bercakap dan mengarut... apa jadi ngan pemimpin pakatan yg lain?... nak kata play safe gak ker?... janganlah nampak hal sejam dua atau sehari dua atau seminggu dua aje.. bila najib sorang bercakap tentulah ngan strateginya... kalau tak sibuk lah ratib KD dan pembangkang kononnya ikhlas nak dengar segalanya dari najib sendiri (kononnyalah). bukan menteri mahupun setiausaha akhbar... memang gila korang ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu kan najib yg cakap dia tak cukup tido...adekah dia cakap dia menung mlm2 hingga tak cukup tido?....dia cakap dia tak cukup tido kerana kerja untuk pru14...

      Sepatutnye dia lebih dari cukup tido sebagai bos kerana dah ramai pemimpin2 dibawah dia yg boleh buat kerja....ko yg nak pusing fakta...

      Delete
    2. Ato najib tak yakin dengan kerja orang2 umno?...

      Patutlah takut nak bubar parlimen...

      Cai pon kerja merapuu jer untuk dedak...tak boleh tolong najib cari bukti tun fitnah najib dan tak boleh buktikan najib tidak merompak dengan jumaahnye...

      Kalo cai boleh buktikan tun fitnah najib dengan mereka citer 1 mdb kerja najib jadi mudah boleh saman tun hingga tercirit....tapi sekarang najib yg tetcirit hingga tak cukop tido....cian najib...

      Menteri2 pon tak tolong najib buktikan najib difitnah...merapuu mcm cai jugak...

      Delete
  8. Subaldi Mangkok,
    Meja boleh lah ko cuba nak terbalikkan. Jgn sombong sangat..Silap2 berwembur gigi kena pepqk kaki meja 4 btg tu.
    Ko dtg sini blog 0H pun mcm nk cari gaduh sj...
    Kelau4 la fakta sikit, mari lah kita b8ncang soap 1mdb dan hutwng n3gara.
    Cakao elok sii8t, usah kona mereng.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak pandai sangat tapi boleh agak kenape najib tak cukup tido kerana GE 14... Terpaksa kerja kuat....tapi tak tahulah plak kerja ape yg dia dibuat....cari idea reka nak klentong rakyat?....hehehehe

      Delete
    2. Yang nak nilai bakal2 calon pilihanraya selepas diserah padanya siapa???... siang malam dia menilai... bila dah dekat ngan pilihnraya biasalah... tak mcm mb selangor dan KM penang... tak tido acaner nak lepas tengkok... semakin kantoiii...

      Delete
  9. Nak sembang jangan flip flop ler.... sembang ikut nafsu... ibarat orang baring dicerita duduk... orang duduk sicerita baring... paling best bila Tun konar baring buat u turn membisu semua macam tak der apa yg berlaku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tun dah cakap kalo tak u turn jatuh gaung laa...kenape susah nak paham?...

      Delete
    2. Betullah tu... nampak bebenor hala tuju TUN dan wawasan dia tu ke gaung dan kelaut.... asik nak terjun jer... last2 pusing belakang cari NYAWA...U turn ajer ternampak jalan Najib steadyjer ... pandu kat jalan rata yang berhala tuju.... Kejora Bapok ... sendiri cakap sendiri belit leher... tercekik tunggu meninggal jer korang ni.

      Delete
  10. FUYOOIIIINNNKKK

    MAK DATIN GANAS SEDANG DICARI...
    ADAKAH MAK DATIN DRI UTARA ATAU SELATAN
    DATUK DI IJOK TERCIRIT KINCIT ARI INI
    MB SELANGOR TGGU MASA NAK KE DALAM

    KIKIKIKI.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fuyooo ....sprm tangkap azmin ker?....hehehehe....koo pon tak cukup tido kapla jadi bangang....kikikikikikik...

      Delete
  11. Memang tak cukup tido sampai kerajaan kata segala isu 1mdb yg kerajaan tak jawab itu fake news. Segala tuduhan jika tak berjawab fake news maksudnya kalu diam bukan bermakna setuju. Kerajaan pun dah jadi najib, diam bisu kalu ada benda yg timbul dan jadi isu, kalu tak boleh jawab diam, itu semua fake news. Mudahkan jawab gitu, untuk orang tak cukup akal fikiran bolehlah terima

    ReplyDelete
  12. http://www.amenoworld.org/2018/03/sengaja-undi-pemimpin-korup-itu.html?m=1

    Subahat undi pemimpin korup..

    ReplyDelete
  13. 10,000 pengundi Selangor mohon halang persempadanan p’raya
    Mar 21 2018 / Suara Keadilan
    Seramai 107 individu hari ini memohon untuk menghalang pembentangan laporan persempadanan semula pilihan raya oleh Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) di Parlimen.

    Setiap mereka yang mewakili lebih 100 pengundi memohon di Mahkamah Shah Alam untuk membantah notis kedua SPR mengenai pelaksanaan persempadanan semula di Selangor.

    Mereka termasuk bekas pengerusi BERSIH, Maria Chin Abdullah, Speaker DUN Selangor, Hannah Yeoh, Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara, Tony Pua dan beberapa anggota Dewan Undangan Negeri Selangor yang lain.

    Pemangku pengerusi BERSIH, Shahrul Aman Mohd Saari pada sidang akhbar berkata 107 individu itu mewakili lebih 10,000 pengundi di Selangor daripada 17 kawasan DUN dan 11 kawasan Parlimen.

    "Kami memfailkan kes ini untuk memohon satu perintah penangguhan atas apa-apa pembentangan, perbincangan, perbahasan atau pengundian di Parlimen mengenai laporan akhir mengenai persempadanan semula," kata Shahrul Aman, memetik Malaysiakini.

    Selain SPR, permohonan itu juga menamakan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan Speaker Dewan Rakyat, Tan Sri Pandikar Amin Mulia.

    Shahrul berkata permohonan itu difailkan kerana SPR gagal menjalankan siasatan atau inkuiri awam untuk kumpulan yang memfailkan kes masing-masing walaupun mereka telah mengemukakan bantahan.

    "SPR tidak memaklumkan kami tentang status perwakilan kami atau laporan sesi siasatan mereka walaupun kami telah menghantar dua surat rasmi kepada SPR pada 28 Feb dan 12 Mac," katanya.

    Pada 9 Mac lalu, SPR berkata mereka telah selesai melaksanakan proses persempadan semula kawasan pilihan raya dan laporan akhir telah diserahkan kepada perdana menteri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slgor bakal tumbang.. Kikiki

      Delete
    2. Seluruh Malaysia jatuh ke PH. Macai jd beruk. Kihkihkih

      Delete
  14. Tak kisah lah apa pun, pangkah lah apa pun asalkan jangan DAP.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau banyak makan taik...perompak pun bole sokong.org ramai dh tahu kau plak masih lagi umno .umno.umno sampai bongok jadi lah umnongok...sukahati kaula labu

      Delete
    2. Tokong lim dgn asmin campur tua kutuk bapak segala penyamun bergabung tgl spender la rkyt mlysia nti.. Kikiki

      Delete
    3. 7.28
      tin kosong je puak2 hamba abdi MO1..cakap org ni samun sana, org ni samun sini. cuba le jadi org yang berotak sikit..bila cakap, tunjuk le bukti. itu caranya..ni cakap bukit pun boleh runtuh, tapi..tin kosong..kesian..beriaya2 sgt pertahankan PM Kleptokrat tu..

      Delete
  15. Akan berulang lah sejarah hitam Semangat 46 selepas PRU 14 nanti. Ulang tayang sejarah hitam ini, kali ini, dilakun semula oleh PPBM.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org tkda teloo mana bole menang...menipu bole ler

      Delete
    2. Umno pulak akan jadi sejarah..
      Kihkihkih

      Delete
  16. Janji janji dalam manifesto PRU 14 Pakatan Harapan sedang di talkinkan satu persatu. Menjelang PRU...maka habislah semua janji janji tersebut di talkinkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno lagi terok janji jer tipu jsnji jer tipu...menteri buat duit pencacai bole angkat taik jer

      Delete
  17. Manifesto BN PRU14.

    1. KERJASAMA DGN DUNIA UTK BONGKAR 1MDB.
    2. TANGKAP PENYANGAK2 TERMASUK JJO LOW DAN RIXA AZIZ.
    3. RAMPAS HARTA PENYANGAK2.
    4. TERIMA BLK HAK RAKYAT DARI NEGARA LUAR.
    4.1 Hukum Penyangak2 1mdb
    5. ADAKAN PEMiLIHAN TELUS DLM PARTI UMNO,
    6. Berkhodmat tulus ikhlas demi Rakyat , TUAN sebenar pembayar cukai, dan pengundi.
    6. Kembalikan undang2, Tangkap Datin zalim dera amah yg sudah lari (*cabut kekebalam)

    ****poooff !!! *****

    Rakyat sedang bermimpi 60 tahun rupanya. !!!
    Marilah sesama bangun buang mimli buruk 60 tahun.
    Berilah pelyang pada Malaysia.
    Unfilah PH.
    BN sudah letih,parah. Umno sudah rosak,Pas mmg sedia jahanam.
    Demi anak cucu,demi kambus hutang,demi maruah negara...

    UBAH ITU WAJIB.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko terlebih mkn taik kering reput madey sebab tu ko bodoh komen lintang pukang..kih3

      Delete
    2. 814, ko cikgu bm ker?
      Tp Rakyat dpt dengar denyutan hati hitammu yg sakit itu.
      Kau mesti setuju dgn manifesto mimpi ini. Cuna sebab makan Taek, dan puja Tuhan Taek Low .ko ter0aksa pendam. Marilah kita ubah. Tahniah diatas tanda2 kesalanmu terhadap mungkar umnobnpas skrg ini.

      Delete
    3. Yg kat atas tu termakan taik cair berlendir najib ke?

      Delete
  18. Anon 6:38 pm.....kalau tak pandai berbahas, duduk diam je la. Bahasa kamu tu macam cakar ayam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 733 Itu la org dah ckp awal2.
      JANGAN MAKAN TAEK...
      Tgk bertapa bingainyanya engkau k9men. Kalu tak faham cakaer ayam, apa pasal ko smpai terpanggil lompat masok blog PH utk sanggah.
      Adoila bonyoknya yg umnopas neh..
      RAHMAN dah N leteww.

      Delete

HORMATI DAN SOKONG SEMUA CALON PM - SAMARATA

  Malaysia akan ada hanya seorang PM dan sudah pasti nama lain yang dicalonkan akan tewas. Mempertikaikan calon PM dari mana-mana parti seka...