Tuesday, March 6, 2018

SIAPA BOLEH BANTU PH MENANG..

PRU kali ini adalah ibu segala pilihanraya, demikian ungkapan seseorang yang bergelar Cash Is King.

Hishamuddin telah mengetuai gerak gempur jentera pilihanraya umnobn di seluruh Malaysia.

Satu persiapan termahal  yang lebih kuat dan rapi berbanding PRU13 dan sebelum belumnya.

Dengan gabongan cash in hand + jentera - no way PH (PKR, BERSATU, AMANAH) boleh menang.

Jangan lupa talian hayat dari pas

Jangan lupa undi awal dan undi pos

Jangan lupa spr, sprm, pdrm..

Jangan lupa ribuan dedakian...

PH sudahpun tewas di atas kertas, tewas sebelum masuk gelanggang.

18 comments:

  1. kalau dapat ku jilat burit bini Kluangdiamond...akan ku jolok bontotnye\a sekali...

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakTuesday, March 06, 2018 3:51:00 AM

      Kalo otak lucah memang cai kuli najib...merapu tewas seblm berhujjah...hehehe

      Delete
  2. Salam.bro. biarkan mereka bertempik. Biarkan mereka bergembira seadanya. InshaAllah..Kegembiraan dan anganan kemenangan mereka bakal terhenti apabila bubarnya parlimen. Nantikan..Berita.yang yang.bakal merudumkan angkatan Najib dan gerombolannya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuli Taik suka membuat ramalan taiknya.

      Delete
  3. Adalah pulak pengganti John Doe kat sini..... kerrrr i/c baru.... heheheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakTuesday, March 06, 2018 3:54:00 AM

      Jho ko ape khabar?...kapal terbang dan kapal mewah daah kena rampas...ko tak tolong jho lo yg ko kuat bela keer?

      Delete
  4. Sy tetap undi BN PRU14.

    ReplyDelete
  5. PANTON 2 KERAT..

    PERGI KE BALI NAK TENGOK KAPA
    KAPA DAH TAK ADE...KAH KAH KAH..

    KAPA NAK SINGGAH DI PULAU BALI
    KAPA DAH BELAYAR...KAH KAH KAH...

    FBI DATANG NAK RAMPAS KAPA....
    SALAH KAPA.!! ..KAH..KAH..KAHHH...

    DOJ DATANG NAK SITA KAPA...
    KAPA DAH TAK ADO...KAH..KAH..KAH..

    MACAI BARUA NAK SPIN CITO KAPA...
    KAPA DAH BERAMBOS...KAH..KAH...KAHHH

    INDON RAMPAS KAPA KALA....,
    SALAH KAPA...MALU SUNGGUH...KAH...KAH..KAH...

    BARUA TERKINJA PASAL KAPA....
    SILAP KAPA...KAH..KAH...KAHH....!!


    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakTuesday, March 06, 2018 3:56:00 AM

      Pegi Bali bedal bini polis...hehehe...polis siasat tapi senyap..

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakTuesday, March 06, 2018 3:59:00 AM

      Ade plak barua taiping mali blogger bapuk buat citer kapal yg dirampas bukan milik kho lo...

      Ape2 pon cai kuli najib tetap sayang cina jho lo...hehehehe

      Delete
    3. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakTuesday, March 06, 2018 4:08:00 AM

      Cai 3.31 tak mao sabotaj bog ni mcm ko sabotaj blog budin dengan kopipes berulang2...

      Cai kuli najib memang bodoo berhujjah...

      Delete
  6. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakTuesday, March 06, 2018 4:02:00 AM

    Stas jertad memang nampak umno menang...tapi johor dan kedah dah goyang2...

    Sabah dah ubah baa...felda dah benci umno...hihihihi...mca dan gerakan makin lemah...

    ReplyDelete
  7. Selangor dengan penang pulak macam mana tuan.jemin dengan guan eng agak-agak boleh membantu ke

    ReplyDelete
  8. K¡¡ta akn terus berusaha KD...berkat doa dn usaha rakyat pastii berbaloii..kebenaran seperti air walau diempang pastii mengalir..pelan2 kayuh biar sampaii tujuan..🚲🚲

    Ros dh selamatkn umno kelmarin..kali nii jebatt mesti menderhaka kd..🔪

    Jgn kerana beras sekampit kain batik sehelaii kita derita lagii 5 tahun..org melayu nii dihulur rm100 lupa derita 5 tahun..🙈🙉🙊

    ReplyDelete
  9. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakTuesday, March 06, 2018 5:10:00 AM

    Pakatan Harapan makin mantap
    ULASAN POLITIK


    Anwar, Dr Mahathir, Maria dan Sammy
    boleh gugat BN.
    MENJELANG pembubaran parlimen kedudukan Pakatan Harapan (PH) dari hari ke sehari kian mantap dan kukuh. Perkembangan ini sudah pasti mengusarkan parti pemerintah terutamanya pemimpin nombor satunya Mohd Najib Razak.

    Taburan wang dan pelbagai insentif serta ribuan janji projek ratusan jutaan ringgit dilafazkan Najib tampak tidak banyak merubah suasana serta mempesonakan rakyat. Ia tidak berbekas.

    Sikap pengundi yang dilihat rata-rata akan menggunakan kuasa mutlak yang mereka miliki; bertindak bijak dengan mengambil wang dan apa sahaja yang dihulur namun akan merahsiakan undi mereka mencemaskan Najib. Pengundi tidak memberi komitmen mereka ambil pemberian tetapi rela menggadaikan undi.

    Sikap inilah yang sukar untuk pihak UBN membuat telahan akan kemampuan mereka kelak. Kesukaran ini juga Najib sedang bermain batu serembang sama ada hendak bubar parlimen dan memanggil Piraum atau tidak.


    Ribuan mendengar ceramah Dr Wan Azizah di Bera Pahang.
    Suasana dan sikap rakyat sekarang, UBN tidak dapat membuat unjuran tepat menerusi segala apa yang dilakukan itu. Di masa silam kelaziman atau tradisi lapok dalam pilihan raya sebelum ini dikatakan akan berubah.

    Kemurahan segera kerajaan BN itu tidak menjamin pengundi akan berpihak kepada UBN kali ini. Apa lagi segala pemberian itu tidak dapat mengatasi masalah dan bebanan yang mereka pikul. Kenaikan kos sara hidup disebabkan GST menjadi rakyat “gila” marahkan kepada BN. Tuntutan utama rakyat ialah bukan kesenangan di waktu pagi dan malam tetapi sepanjang hari.

    Benar rakyat di pedalaman tidak peduli kepada isu skandal 1MDB dan kapal mewah Equanminity, mereka jahil mengenainya. Tetapi rakyat sangat terkesan dan terdesak dengan kos sara hidup. Nilai ikan kembung mencecah RM20 sekilo berbanding dengan harga pot getah RM1.45 sekilo menjadi nyanyian pilu rakyat di bawah sana.

    Indikator terbaru dapat dilihat suasana dalam PH menunjukkan komponen itu kian mencabar BN, apabila beberapa road show atau jelajah negeri diadakan oleh para pemimpin PH diketuai Dr Mahathir Mohamad mendapat sambutan hangat.

    Majlis-majlis jelajah bertemu rakyat yang sudah diadakan di Johor, Melaka, Perak dan Pahang menyerahlah akan sokongan mendadak. Beberapa kawasan sebelum ini menjadi jelumu kepada UBN, sudah pecah satu persatu. Ribuan rakyat yang kebanyakan penyokong tegar dan totok Umno memberanikan diri dan sedia langgar road block untuk hadir dengar ceramah PH.

    Sebagai contohnya di Bera Pahang yang termasuk dalam kawasan parlimen Pekan diwakili oleh Najib sendiri. Sambutan di situ apabila Dr Mahathir turun di luar jangkaan. Walaupun ada usaha membendung kehadiran rakyat dengan ugutan, namun ugutan itu tidak dihiraukan lagi.

    Mungkin kehadirannya tidak seramai di Johor ataupun di Kemunting Perak, tetapi kesediaan rakyat pedalaman kebanyakan peneroka untuk hadir mendengar syarahan Dr Mahathir sudah memadai dan sesuatu yang sangat positif. Di sinilah benar perkiraan politik para pemimpin PH bahawa Dr Mahathir menjadi ikon baru pembangkang sementara Anwar Ibrahim keluar penjara untuk mengambil alih mengemudi negara.

    Hakikat ini diakui sendiri oleh Pengerusi IDE badan pengkaji dan penganalisa sosial politik, Prof Dr Mohammad Redzuan Othman bahawa aura yang ada kepada Dr Mahathir tidak boleh diremehkan. Dr Mahathir katanya masih menjadi pujaan orang Umno yang akan menyokong memberi undi kepada bekas PM itu ke mana beliau pergi.


    Dr Redzuan Othman
    Menurut Redzuan orang Umno tidak akan keluar Umno kerana mereka setia kepada parti itu tetapi orang Umno akan marah apabila Dr Mahathir dicaci dan dihina. Keadaan ini sesuatu yang positif kepada PH, katanya. Apa lagi kesediaan Dr Mahathir untuk bersama Anwar Ibrahim memberi satu momentum baru buat Pakatan Harapan dan ini tidak boleh diremehkan.

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  11. Panggil jer Rafidah 'Quuen AP' balaci seria MahaKUTTY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setakat caci gitu membawa lebih kudis kepada umno @ bn..

      Delete

HORMATI DAN SOKONG SEMUA CALON PM - SAMARATA

  Malaysia akan ada hanya seorang PM dan sudah pasti nama lain yang dicalonkan akan tewas. Mempertikaikan calon PM dari mana-mana parti seka...