Sunday, March 4, 2018

PATUT LE URUS NEGARA LINTANG PUKANG, URUS PARTI PUN DAH HAMPIR NAK HARAM..

Link?
Benda harami ni dah viral seluruh dunia...

Tangguh punya tangguh sampai terkeluar tempoh, sendiri buat tembok sendiri langgar tembok..

Pegang jawatan melalui tabur wang dan diktator..tak pernah dipertandibgkan.

ROS kena faham takat mana bidangkuasanya...

13 comments:

  1. Salam. Tempoh yang dah ditentukan "Allah" . InshaAllah " waktu" tu dah
    semakin hampir.Kebenaran pasti mengatasi kebhatilan.

    ReplyDelete
  2. Bukan ROS xmau paham tapii tekanan darii pihak2 berkepentingan..kalau ros luluskan PH silap2 kena buang kerja ketua pengarahnya..


    ...πŸ€πŸŒ·πŸŒΉπŸŒΊπŸ„πŸ’πŸŒΈπŸπŸ‚πŸŒΌ
    [move]

    πŸ™ŠπŸ™Š

    ReplyDelete
  3. Rumah orang di jengah.... rumah sendiri thtup ngan selimut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau pun.

      Parti sendiri bermasalah..yang tv3..blog2 pencacai.. waima pencacai bangang macam kau dok sibuk komen pasal parti lawan setiap hari apehal? Tangguh punya tangguh..tak nak tanding...akhirnya kantoi..kah kah kah

      Delete
  4. TED TU APE TAU ASAL KENTUT KINCIT
    GU BASUH DOLU LA BARU BOLE KOMEN
    BAU BACIN KUTY PUN TATAHAN TENGIK
    BENDA FITNAH KO PUN TERKINJA KEMAEN


    KIKIKIKIKI... BERAMBOSSSDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana cherita pm utara tuu..islam hadharii..😠😈

      Berammmmboooosss...kikiki..πŸ˜‚πŸ˜ƒπŸ˜„πŸ˜πŸ˜€πŸ˜Š☺

      Delete
  5. Suharli, kau umno cawangan mana.

    Cawangan dah haram kikikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Carilah.... nama oenuh sudah diberi..... parti munger pun ada minta tangguh gaks.... dah lah tangguh langgar perlembagaan sendiri plak tu... namanya perangai haram....

      Delete
  6. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSunday, March 04, 2018 11:16:00 PM

    Najib blm jumpa pil yg boleh buat dia jadi berani mcm palawan bugis sejati...hehehe...quinoa yg mahal tak jadi ape....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau najib penakut dh lama org mcm ko ke 'dalam',tau tak. Sbb dia berani kena bidas kena kritik maka org mcm ko masih selamar walau hari² kutuk dia. Zaman tun jd pm boleh?

      Delete
    2. Yang menyokong dan mempertahankan kebathilan akan tiba hukum karma buat mereka. Haram jadah ini menojak kebenaran dng kebathilan. Silakan bersedia dng hukum karma.

      Delete
  7. Zaman Tun
    1) berapa orang masuk penjara kerana label tun mahafiraun, mahazalim
    2) berapa orang masuk jail sebab lukis karton wajah Tun
    3) berapa orang masuk jail sebab lapor polis kemungkaran kerajaan
    4) sebab zalim, berapa kali pru Tun hilang 2/3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang menyokong dan mempertahankan kebathilan akan tiba hukum karma buat mereka. Haram jadah ini menolak kebenaran dng kebathilan. Silakan bersedia dng hukum karma.

      Delete