Saturday, March 31, 2018

PENJAWAT UNIFORM INI MUNGKIN TERBAIK BAGI KAMU




40 comments:

  1. Sudah sampai masanya malaysia juga bersih dari gejala rasuah dan salahguna kuasa peringkat tertinggi. Tetapi itu tidak mungkin akan tercapai selagi umno berkuasa kerana siapalah rasuah tanpa umno dan siapalah umno tanpa rasuah. One cannot live wothout the other.

    Berita baiknya adalah gelombang perubahan sedang berlaku dan rakyat sedang menunggu hari untuk menjadikan impian mereka satu kenyataan. Hari dimana umno hanya tinggal nama dan menjadi sejarah!!!

    Awas!! Tsunami sedang melanda!!! Rakyat sudah bangkit!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hakkkkktuihhhhh..
      Nk bersih mcm mne klo mahadeyy kuty ade dlm tu..raja penyangak tuuu!

      p/s: kahkahkah..baru 2 hari ceramah 'fabricated' kutyytaik kasi nmpk ramai..ko dh declare tsunami.. Inshaa Allah tsunami sbnr pengundi muda akan benamkan mahadeeyy dn ph. Ahli pas pulak akn ajar ph dikwsn 3 pnjuru..mampos le korang..ombak tsunami akn hempap muke madeyy taikkutyy, kit sial, jimin jamban bongkak dn gone eng perompak mncicit lari mlm kptsn pru14. Amiin x10 Insya Allah pru14 ph akn tumbg dgn teruk!!

      Delete
    2. Ape bukti tun madey raja penyangak?....ko buat fitnah dengan tenberang...kalo dia penyangak dah lame najib arahkan polis tangkap tun madey....

      Delete
  2. LGBT KRONISME KORUP SYIAH MURTAD KOMUNISME LIBERAL ALL IN ONE

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1027 menghidapi gila sebab
      anut agama Tuhan Jho Low. bersubahat dgn Kominis China Merah.
      Hutang dan curi hutang
      Terlalu byk kaberap.
      Menutup dan melawan kebenaran
      Dipimpin pelicik brrmuka2 dan munafiq dari kalangan umnobn dan pas.
      Mengugut kakitangan dan rakyat..sehingga budak sekolah.
      Membodoh, menjumud , memomok dan mentotok dan cuba terus sita akal org melayu islam dgn zalim.

      Zaman tok kadok kuno ala samseng sarip dol sudah pun lengkap Tammat rahma N.

      PH ada komitment jelas.., iaitu 100 hari utk bongkar dan dakwa demi Kebenaran.
      Agama apa yg ajar agar terus kambus kebenaran ???
      Siapa Umnobnpas utk terus kurung Rakyat dalam ketakutan kpd Najis dan Taek Low ???
      Rakyat sudah fed up.
      Mainan licik umnopas sudah kantoi.
      Doa rakyat yg dizalimi sampai kpd Allah.

      Delete
    2. Komitmen jelas ph utk tipu rakyat dgn melantik penyangak tua jd boneka dapig. Pstu boboi bengap next. Hncur negara jdnya

      Delete
    3. Mula ko kata ph tak akan boleh ketjasama, lepaz yu ko kata kit siang pm, leoas tu bila ph lantik yin, ko kata tua, lepas tu kp pun nmpk ros tekan.
      Lagi tekan lagi membangkit rakyat.
      Guna pulak kenyit2 dh. Pas konon utk melayu islam.
      Nk tanya aati lah....
      Selama 60 tahun tu siapa perintah?
      DAP ,Ko nk lalut PH tk logik, kan?
      FBI pun tinggu nk ambil daah, apa nk spin lg.
      Terimalah hakikat.
      Melayu yg menghancur melayu
      Melayu lah melebih2 merosak islam.
      Tarik nafas, ibgat Allah.Jawap ikhlas....
      .betul, kan??

      Delete
    4. Ingt Allah kununn kjp.lg ko jd setan pemfitnah. Mna bukti caravl Islam yg najib curi duit?

      Sembah kitab wsj dn doj tu ikut perintah ingat pd Allah ke pd Yahudi?

      Delete
    5. Bukti Cara islam?....cara islam cara bagaimana?....angkat sumpah?...suruhlah najib bersumpah dengan quran dia tak rompak wang 1 mdb....

      Delete
    6. Sembah kitab umno...nafi dgn air lior dah cukup...bukti dari siasatan fbi tak boleh dipakai...
      Najib kena fitnah...

      skru otak dah longgar...

      Delete
  3. Tangkap madeyy dlu sblm citer nak hapuskan rasuah di malaysia

    #MadeyBapakRasuah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak lekat boh, clean
      Bak Try rci memali gayat boh..nnt mkn btg idong tykang amanat marang.
      Try la tangkap dakwa najib pulak tgk...ooops tak boleh dakwa , file kes pun hakim bakul sampah.
      Susah tu boh.
      Senang citer kasik PH handle, 100 hari sj, siap dakwa, hukum rampas nlk harta rakyat.
      Demi KEBENARAN dan Rakyat tuu.
      100 hari, bil tu kes2 dunia luar pun dia org boleh ksi settle.
      Silap2 bahtera Eqonakmati pun dpt blk.

      Moh ler, Untuk kebebarang neh boh. Doh lame doh umno bn dok main wayyar, let ni Pas pulok dok backup kebende nyaa?
      Sdoh2, kite islang mesti sokom kebenarang.
      Tak gitu ?

      Delete
    2. Mat gian sekor ckp mcm ganu sesat..boh..boh.. buh penampor 3 kali bru betul skit otak ko?? Kah kah kahh.. apela kd cybertroooook chap natang mungetaik ni ambk org tua dgn budak pil kuda tukang bls komen.. xde selera plk nk bls.. kahkahh

      Delete
    3. Kenapa najib takut nak tangkap tun madey ato saman tun madey buat fitnah...saper yg berkuasa?...bodooh cai menggelupor kepanasan...

      Delete
  4. Dgn menghalalkan tuduh najib. Maka semua penganut ph telah disihirkan spy lupa dan abaikan segala skandal kburukn mereka. Lgbt ke pluralisme.. Akgirnye 'termuntah' kluar si Nipah Keling..." KALAU SAYA JADI TUHAN..." astaghfirullahaladzim..

    Nmpk sgt jelas ph sesat. Difokus rapat2 curi duit tp rupanya Tuhan on jd brg ejekan mereka. Jd kita sbg org Islam yg nk cari kebenaran dan Redha Allah SWT, mana mungkin undi puak sesat ini.

    Sbb ia jd tggungn yt msti djwb dpn Allah nnt knpa join atau undi golongan pelampau sesat inj. Nauzubillah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukur ko bebas bersuara, walau pun betbau Taek kat sini. Kat sana tu pekup bangkai 1mdb dan huting kuat curo hutang lagi.
      SOP jual agama dan bangsa sudah luput tarikh dizaman ini.
      Mudah nk cross chk.
      Dari masuk hasut cara kuno tu, lebih baik ko lambong lah kebaikan apa yg ketua ko lalukan. Guba sumber dan pujian nyata dari luar. Berita mefia pondana sudah mati dimalaysia, ko pun tahu.
      Cuba yer?

      Delete
    2. Woii tua renta bodoh..Nipah Meden Keling ckp dia tringin nk jd tohann, ko dh tukor rujukan hidup pkai kitab wsj dn mhkmh doj ke??

      Syukur aku sbb dpt PM ikhlas dan kuat brkerja utk rakyat jelata. Satu dunia puji ko tutup rapat 3, 4 kerat media lahap duit komen negatif sikit je psl malaysia ko dh sembah mcm tokong cina!

      Ko tk media us kutuk prsiden, siap ade skandal seks dgn pelacor, bg diorg xde melatah berok mcm ko dn boboi bibir senget terkinja2 seronok sgt negara dikomen. Ade x rakyat amaaarekaaa suruh trumph ltk jwtn?

      Lg satu ko nk tau iktiraf najib tu hebat ke tak, mulai musim haji tahun ini, Krjn Arab Saudi pilih 10 bahasa asing utk live teejemah khutbah Masjidil Haram n Masjidil Nabawi, drpada beratus bhsa dunia, krna Krjn Saudi amat senang hati dgn hubungn Malaysia Saudi.. jp zmm madeyy arab pn bnci madeeyy. Diorg puji Anwar klu pgi bazar2. Hahaha keling penyangak perasan, skg cmburu kt najib buat propa fitnah..

      Jap..aku bg mse 7 minit itk tggu berok2 kd nk spin psl ni...
      1..
      2..
      3..

      Yeahhh..spinn cpt..macaiii..

      Hehehe

      Delete
    3. Kena fitnah tapi takut nak saman...najib kena hapuskan undang2 boleh saman kalo kena fitnah.....ape punye bodooo alasan...

      Delete
    4. Najib ni berjiwa besar. Kena fitnah politik bukan terkinja² nak saman. Biarkan dulu sbb itulah politik. Bukan cengeng mcm harapan ko, sikit² saman sikit² saman. Org yg faham politik berbeza dgn ko yg emotional tak tentu hala.

      Delete
    5. Orang tak bertulur tak de jiwa pon..jiwa nak selamatkan dirinyenye...
      Kalo kes 1 mdb najib takut nak saman ....kes ruu 355 cepat dia saman tony pua...temberang...

      Delete
    6. Kena fitnah ye? Ishhh3x... Kesiannya. Fitnah ye? Ishhh3x... Babi pun boleh terbang

      Delete
  5. TIADA LAGI NASIHAT BOLEH DIBERI KEPADA MAHADEY, PRINSIP HIDUPNYA TUNGGANG LANGGANG, MERASAKAN DIRINYA MASIH HEBAT?

    Menurutnya, selama lebih 50 tahun Dr. Mahathir berada dalam kancah politik di negara ini selain 22 tahun meme­gang jawatan Perdana Menteri, beliau sama sekali tidak pernah menerima DAP.

    “Tapi dua tahun kebelaka­ngan ini, beliau mula bertukar watak apabila mula berkawan baik dengan DAP malah sanggup ‘tidur sebantal’ dengan musuh lamanya itu sehingga menjadikan UMNO dan BN sebagai seterus utamanya.

    “Jadi pada saya tiada lagi nasihat yang boleh diberikan kepada beliau sebaliknya tunggu sahajalah nasibnya dalam PRU-14 ini sama ada orang Melayu akan terus menyokong tindakannya selama ini,” katanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tell tale signs of Najib and BN losing is overwhelming.

      Now the arned forces and the police "are being manipulated

      Wud not be surprised a call by the Agong and or the Rulers to ask subjects for keeping current regime demi bangsa agama dan negara.....wallahuaklam

      Delete
    2. Tun madey dan DAP bersetuju tangkap kapla prom pak berjumaah dan ahli2 jumaah prompak...tun dan DAP tak mao jadi bodoo melindongi jumaah prompak...

      Delete
    3. Jangan lupa tangkap sekali anak kit siang dan azmin. Ada rompakan ke atas harta rakyat melalui projek terowong dasar laut, tanah² peneroka di ijok dan pasir² sungai. Jgn lupa tu...

      Delete
    4. Pelbagai bangsa akan menyokong Mahathir. Najib pulak harapkan undi Melayu dgn cara menakut-nakutkan. Kesian....

      Delete
    5. Kenape takut tangkap azmin dan lge?...saper yg ade kuasa?...

      Delete
    6. Kes ijok rekaan umno sahaja...peneroka jadi mangsa..

      Dulu umno suruh peneroka serah tanah kpd pemaju kroni...sekarang suruh peneroka saman azmin...leneroksa bayar kpd peguam..tanah bukan milik kerajaan negeri...tanah ijok masih dikuasai oleh pemaju kerana azmin tak bayar pampasan kpd
      Pemaju..pemaju yg bawak kes ke mshkamah persekutuan tuduh azmin serah tanah kpd pemaju untuk dijualkan..azmin habye tolong sekesaikan masaalah penoroka....umno tipu peneroka..

      Terowong rekaan mca tuduh lge rasuah...sehingga sekarang sprm tak jumpa bukti lge rasuh...

      Cian ko cai bodos...

      Delete
    7. Semua rekaan pala hotak ko. Madey nk jdkn malaysia ni sarkas ke. Yg bersepah bukti mahkamah ckp rekaan. Yg reka buat carta alir budak tadika dikata benar??

      Babi takkan boleh terbang..kahkahkah

      Delete
  6. Macai tu meroyan sakan kerana cubaan umno nak lenyapkan besatu gagal...umno dan najib gelabah cai bertambah bengong....

    Nak jatuhkan azmin dengan kes tanah ijok gagal....

    Azmin selamatkan air muka YB Dengkil dengan potong vedeo yg tunjukkan pertanyaan bodoh YB Dengkil...

    ReplyDelete
  7. Indonesia bkerja keras membenteras rasuah...najib berusaha keras melidongi kroni yg lakukan rasuah dan salahguna kuasa...siasat tapi main wayang...

    Yg bukan kroni didakwa...

    ReplyDelete
  8. Kerajaan arab saudi amat senang hati dengan najib kerana raja arab saudi senang tipu najib...

    Najib jual separuh saham petronas rapid penggerang dengan harga seperempat sahaja kos rapid ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Study sikit la kbb, main hentam keromo je, asal ada tulisan yg mengutuk. Fakta asas tulisan ko kelaut la...kesian

      Delete
    2. Ko yg bodoo tak bagi fakta kalo aku tipu...

      Delete
    3. Harga rapid 30 billion...arab saudi bayar 7 billion...sape tak reti matematik berape yg arab bayar kena bayar kalo jual separuh?..

      Delete
    4. Pembohong kuat ko ni setann. Ko ni tahu x amende projek rapid pengerang tu? Ko mcm hina Sultan Johor plk sbb projek tu bwh krjn Johor jgk. Ko phm x di Johor kedudukan Sultan dlm urusan tanah dan pembangunan bagaimana? Hati2. sket macaii xkn kd bngsa johor x warning ko??

      Delete
    5. Ko punye nk jd setan sampai fitnah krjn Saudi pulak. Kronik sewel ko macai

      Delete
  9. Kejora bapuk tua buat fitnah hanipa teringin nak jadi tuhan...macai ni mcm tuhan harun plak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bapok tua renta ko ni makin sewel lah. Ckp ko mcm org separuh mabuk. Xblh pakai lngsung.nk plepas style madett, dgn loyar buruk dn ckp bohong!

      Bela org sesat lg takkabur, ko dptlah saham dosa sama. Aku tkkn undi laa puak gile mereng mcm ko. Aku tgk sape join ph jd mereng mcm keling nipah. Ckp takkabur ujub.. dgn Tuhan pn blh buat main, mmg xblh pkai xblh prcya lgdh makhluk mcm tu!

      Undi bn dn pas Insya Allah

      Delete
    2. Tell tale signs of Najib and BN losing is overwhelming.

      Now the arned forces and the police "are being manipulated

      Wud not be surprised a call by the Agong and or the Rulers to ask subjects for keeping current regime demi bangsa agama dan negara.....wallahuaklam

      Delete

NAJIB BELUM JAWAB SOALAN MAHATHIR

Mahathir sudah tahu tapi masih sengaja bertanya   https://vt.tiktok.com/ZSRho9EaB/