Sunday, March 11, 2018

TUNGGU PUNYA TUNGGU.. BILA MASA AGAKNYA PH AKAN LEMAH DAN BERPECAH BELAH





Dalam menunggu muncul pelbagai bagai dan yang lain²...sakit dan berpenyakit.
Lebih fening, Tun kata dia ada "Plan B".



...dan kesedudukan pecah tembelang - mereka berkelahi sesama sendiri kerana majoriti saf kepimpinan bawahan dan grassroot rasa tertipu apabila pemimpin atasan gergaji dua mata dan bermuka muka...


Rakaman dihantar ke makmal forensik antarabangsa untuk pengesahan suara nik abduh....








# Selepas difitnah dan ditohmah terhadap Tun tidak juga rakyat termakan,  mungkin ada yang mengharap Tun mati dalam masa terdekat kalau nak menang.. Jangan sampai desperate dan muflis macam tu! 

15 comments:

  1. Dalam UMNO yang kaya raya pemimpin atasan...yang bawah tercekik kena GST..cuba tengok PAU..yang kaya..mewah..bawak keter mewah..yang atasan..yang macai..makcik2..pakcik2..datang naik bas....duduk kat luar atas lantai..betul2 antara dua darjat...

    ReplyDelete
  2. anom 06:44 Betoi betoi anak bekas Pemimpin UMNO selama 22 tahun...Mahazalim Mahafiraun Mahacilaka Mahapundek Mahathir anak lelaki keling paria Iskandar kutty memeang rompak balun curi sapuh keliling depan belakang...kaya raya tak habih duit..

    memeng tepat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kikikiki kesian dan terharu pada 729..dah muflis bahan

      Delete
    2. Kenyataan ini dari PENCACAI/PENCIBAI UMNO. Agaknya mulut, perut, semua lubang rongaga ditubuh penuh dedak. Satu dunia tahu JIBON sapa, Dia nak defend juga. Ini nama MAHACACAI, MAHACIBAI. Semoga PH mendapat kemenangan dalam PRU 14. Amin

      Delete
    3. kalau pun anak dia kaya raya...takder lar rakyat kena GST segala....rakyat pun senang masa tu....ni MO1 dia anak beranak kaya raya...billionaire...pastu kenakan GST kat rakyat kebanyakan untuk tampung....

      Delete
    4. 7.29
      maki le..hamun le pe2 pun..setakat pencacai penjilat MO1 tak de org peduli pun...teruskan usaha tuan..moga mendapat berkat Allah S.W.T..

      Delete
  3. Setakat mencarut aje yg kau boleh ye? Kesian... Lebih kesian kat org tua kau sbb dpt anak tak ada adab mcm ni... Kesiannnnnnn.
    Apa rafi?
    Kesiannnnnnnnnnnnnnnn

    ReplyDelete
  4. Melayu yg meyakini Umno makin berkurangan akibat terserlahnya sifat2 mungkarnya.
    Namun, sifat totok pada yg baki melayu umno , makin meningkat. Ini akibat takut terkantoi. Pelbagai teknik, momok ugut makin kurang mujarab.

    Melayu yg wala' pd Pas sudah kurang bila dikejutkan sifat2 munafik lobai kaloi pelahap Taek.
    Namun, sifat jumud pada yg baki melayu Pas, makin mencanak. Ini akibat takut terkantoi. Pelbagai teknik, momok ugut makin kurang mujarab.

    Bila Melayu Umnopas yg makin Totok itu, tambah Jumud...maka melayu itu sudah setaraf dgn Nazi, RedNeck, malah sudah persis sedondon dgn sifat2 ZIONIST.
    ...Yg hitam dia nak kata putih, apa la nak jadi
    ...Dulu itu dimaki, skrg dia yg dah jadi.
    Melayu sudah lama hilang JAWI...
    Skrg tunggu hilang JIWA dan pertiwi.
    Agamanya diplastik, Bangsa dikarat kati.
    Kebenaran dicop fitnah, Bulan malap sepi.

    ReplyDelete
  5. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSunday, March 11, 2018 9:27:00 PM

    Melayu yg masih menyokong najib dan umno hanye melayu yg harapkan bantuan dan tongkat...

    ReplyDelete
  6. pengundi2 masih berkira2 untuk membezakan antara 'Sajian Istana di Zaman Silam' dengan "Bakal PM Dari Zaman Silam". bila dah muktamad akan perbezaan keduanya, maka ketika itu meletuplah kapal PPBM....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 940, tonton lah.

      https://youtu.be/nl3BqeTVPUs

      Delete
    2. BERSATU di bumi pertiwi, bugis yang jatuhkan sauh layar dikibar, bila datang angin kuat, kapal lanun memang lingkup.

      Delete
    3. 940, ko meniaga pek rempah ker? Level hujahan ko tu mcm , defisit sikit lah.
      Cuba tingkatkan , ko boleh.

      Delete
    4. Aku sedang membezakan antara dapat komisyen kapal selam dengan 1MDB yang hampir tenggelam. Aku dapati penyebabnya adalah sama iaitu berpunca dari macai2 yg bodoh.

      Delete
  7. 940 carilah alasan, buatlah ayat, ubah tiang gol, suka kau.

    ReplyDelete

NAJIB BELUM JAWAB SOALAN MAHATHIR

Mahathir sudah tahu tapi masih sengaja bertanya   https://vt.tiktok.com/ZSRho9EaB/