Wednesday, April 25, 2018

PRU14 PELUANG RAKYAT MENENTUKAN HARGA RUNCIT PETROL... ANDA DI KATEGORI MANA?

Harga Runcit Petrol kekal 5 minggu berturut adalah keajaiban yang cukup ketara,  lakonan statik skrip yang sama?

Apapun aku jamin ia akan berubah selepas 10hb Mei ikut bangang atau cerdiknya rakyat.




Walaupun lewat tetapi belum terlambat,  keluar dari sistem bangang..

22 comments:

  1. Turun naik ka,
    Najib nk merompak lg ka,
    Bubuh calon lembu atau monyet ka,
    Selagi ada logo keris tetap akan sokong..

    ~Logik suharli masrop

    ReplyDelete
  2. Cabal klepet ckp harga ikut dunia..Woi UmnoBnPas,dunia alan hantar wakil scientist utk rayu rahsia dari najib.

    Ada sedikit melayu totok,islam jumud yg wala percaya sakti Rajawang Sang KleptoTaek Low du Taq leh Caya ala Pinochio of Pekan

    ReplyDelete
  3. iantara kata kata Fuad Zarkashi "Bagaimana dikatakan berlaku kerosakan sedangkan UMNO Batu Pahat berjaya menambah dan memindah pengundi hampir 7000 orang sehingga menyebabkan Parlimen Batu Pahat menjadi top five pertambahan tertinggi pengundi Melayu di Johor" Jelas kerja kotor SPR didalam "MEMINDAHKAN" pengundi seperti diBatu Pahat Johor.

    ReplyDelete
  4. Respek ds najib..setiap kali ada benda besar nk dibuat beliau akn ke mekah..berdoa.ni pemimpin yg kita mahukan.udara pagi ni segar nyaman kurnian illahi..masih sama dn terus sama slps 10/5 tetap dibwh pimpinan ds najib yg diberkati allah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajaran islam amar makruf nahi mungkar...metompak tu amarvmakruf ker?...

      Doa orang mungkar diterima tuhan?...kalo doa nak jadi baik dan bertobat baru diterima tuhan..
      Kalo yg jahat masuk syurga tak de lah orang baik..

      Delete
    2. Dah terbukti ke merompak..silalah buktikan di mahkamah

      Delete
    3. Anon 5:13

      Mengapa AG Report di OSAkan? Ada bukti Najib TAK BERSALAH? Kalau tak bersalah mengapa masih di OSAkan. Jangan kata polis dah baca, SPRM dah baca daan tak ada kesalahan. kalau tak ada kesalahan jangan diOSAkan...itu menipu namanya. Islam ajar kita menipu ke?

      Delete
    4. Kalau kau nak sgt bukti kat mahkamah, pangkahlah PH. Ada berani?

      Delete
    5. Memang aku pangkah PH.....no doubt about it.

      I can think and do right think as a muslim

      Delete
  5. Hari ni prnting bagi umno dan najib...

    Ade kemungkina KP RoS hanye dikenakan denda bon berkelakuan baik 20 ribu selama 10 tahun...umno tak haram....boleh tangguh mesyuarat pemilihan hongga kiamat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau Judge Azizah presiding....it shud b okay. Buat kalau Judge Kamaruddin yang dalam panel RCI Forex....it will be always on najib's side....

      Moga Allah mendengar doa rakyat malaysia agar umno get DEREGISTERED

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. Apapun keputusan mahkamah hari ini, yang pasti UMNO secara rasmi diistiharkan MATI PUCUK dek kepimpinan Najib pondan.

      Mati yg sangat mengaibkan.
      Mati yg tak perlu dimandikan.
      Mati yg tak perlu dijenazahkan.
      Mati yg tak perly dikebumikan.
      Mati yg tak perlu di nesankan.

      Delete
    4. I am always positive. I prayed hard umno get deregistered.

      but justice kamaruddin ni pro najib. looked how he handled the RCI on forex loss!

      Delete
  6. Kayveas di pecat atas arahan umno..Puad kaciwa setelah bermatian bela ketua jemaah prompak....memang tak berbaloi..

    kalo bertanding pon kalah jugak...hihihi..

    Jadi baik lah undi PH...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betullah tu apa yg ds najib buat..dh terbukti mana yg berjuang utk jwtn elok la keluar dari barisan ..gunting dlm lipatan tak diperlukan..jadi minta pakatan cpt kutip org mcm ni.kikiki

      Delete
    2. Dulu kayveas disayang. Sekarang bila dah tak berguna diterajang keluar. Dasar puak kau. Tak lama kau pun akan terima nasib yg serupa. Kehkehkeh...

      Delete
  7. Adekah najib seorang yg mengenang budi?...Puad siang mlm kerja pertahankan kapla jemaah prompak...sama kuat dgn cai..

    Jadi cai pon boleh najib tendang suatu masa nanti....hihihihi.m

    ReplyDelete
  8. Baru ni mahkamah bebaskan bersatu dari dibubarkan ..

    KP RoS tak paham baca surat penjelasan bersatu...

    KP RoS jugak nampaknye tak paham baca akta RoS...najib suka ambik yg bodoo?..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu Pekan & satu Malaysia dah tahu Najib hanya faham bahasa ROSmah sebab dah kena mandremm ilmu tok moh import dari India.

      Delete
  9. anY info on time of hearing on the case brought by 16 "rebels" in court today?

    ReplyDelete
  10. Rakyat cerdik kecuali org Melayu yg bofoh bangang macam lembu macam babi masih nak dokong bn dan umno itulah taraf otak orang melayu

    ReplyDelete