Saturday, April 28, 2018

UMNO MENARI IKUT GENDANG MIC.. SO POWERFULL



6 comments:

  1. Tidak menghairankan apabila calon2 BN di iringi kumpulan sorak yg di upah di bayar.

    Tidak menghairankan apabila pemimpin BN itu sendiri mengamalkan prinsip cash is king.

    Cash is king diperolehi dari sumber meragukan, dipertikaikan.

    Terbukti najib adalah pemimpin yg merompak dan menganaiya rakyat sepertimana terkandung dalam kertas dakwaan doj di mahkamah amerika.

    Najib tidak pernah menyanggah dan mempertikaikan dakwaan ini.

    Adakah rakyat mahu turut bersubahat dengan pemimpin yg terang dan jelas merompak dan menganaiya rakyat?

    Apa hukum dari segi syarak memangkah seterusnya mengundi menyokong, seterusnya bersubahat kepada pemimpin kepada kepala bapak penyamun2 semalaysia ini?

    Begitu jugalah mereka2 yg memangkah dan menyokong parti PAS apabila terang dan jelas nik abduh dan parti PAS mengaku menerima imbuhan dan habuan dari umno najib.

    Tidak takutkah balasan Allah?

    Adakah kamu umat islam taat kepada perintah Allah? Mari kita hayati ayat berikut:

    Sesungguhnya selepasku ini akan adanya pera pemimpin yang melakukan kezaliman dan pembohongan. Sesiapa yang membenarkan pembohongan mereka dan menolongan kezaliman mereka maka dia bukan dariku dan aku bukan darinya dan dia tidak akan mendatangi telaga (di syurga) dan sesiapa yang tidak membenar pembohongan mereka dan tidak menolong kezaliman mereka, maka dia dari kalanganku dan akan dari kalangannya dan dia akan mendatangkan telaga di syurga. (Kata al-Haitami: Hadith ini diriwayatkan oleh oleh Ahmad, al-Bazzar dan al-Tabarani di dalam al-Kabir dan al-Ausod . Para perawi salah satu sanad al-Bazzar dan Ahmad adalah para perawi Sahih al-Bukhari)

    ReplyDelete
  2. Takde isu ke beb. Mic tu duduk dlm bn. Nak hina apa sebenarnya. Setakat menari je, takde la sampai letak botol arak atas meja mcm kt kuantan itu hari. Keliling meja siap ada org pakai tudung... Jgn kata ko tak tau ye kd. Jangan tipu diri sendiri k... Nak kata umno teruk? So, pkr kategori apa beb?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuan setuju ker gst. . . Tuan suka ker tarif elektrik naik. ...Tuan setujuker subsidi ditarik ... Nota ... Kepada semua amik isu penting jangan banyak sangat meramal ....

      Delete
    2. Adakah DAP begitu bodoh sekali hingga minum arak dalam perjumpaan berbilang parti yang asyik dikatakan olehmu. kah kah kah

      Delete
  3. Naik kuda pun ada, punya nk pamir keAraban suci.
    Apa guna mungkar dijilat,taek disorok.MB menang free,Pas pejam2 kucing ekkk?

    Konon licik cekap ler tuh.
    Apahal Pas tidak tanding DUN Rantau. Plot sudah kantoi beb,
    RO SPR sudah kawtim, Pas sudah exposed sekongkol.
    Pas boleh pejam, tp dia sendiri yg tak nmpk...Rakyat makin lg nmpk kottt?

    ReplyDelete