Thursday, April 26, 2018

JASA PARTI NAJIB RAZAK TERHADAP RAKYAT BERTERUSAN TANPA KENAL PENAT LELAH

Melangkah secara bermaruah.. 




........
Makcik aku call dan wassap dari pantai dalam.. 

"Parti najib razak bagi tar baru sampai depan rumah,  minyak masak sebotol.. Makcik akan balas budi baik last minitnya,  pangkah PH"
Alasan: semua tu datang bukan dari koceknya.. Duit derma pun sudah dipulangkan"

Itulah politik rakyat masakini,  perasaan marah dan rasa terhina apabila harga undi rakyat begitu murah di kacamata najib. 







SPR banyak buat peratoran baru tetapi tidak termasuk larangan sogokan seperti ini? 


20 comments:

  1. POKIMAK PUNYA KLUANG,ORG DH BAGI AMBIL JE,YG KAU BEBEL TK SUDAH NI KENAPA,BONGOK MAMPOS LAGI BAIK KAU KD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jumaat ke selasa ke, kalau tak maki, bukan pecacai jiban namanya..

      Delete
    2. Kena beesujud sukur jilat sampai siku.
      Itu dulu.
      Skrg dah tak mahu.
      Bos JASA Macai pun dah lari.
      Tinggal baki pelahap Taek mcm 939 ni sj.
      Tak ramai, tak lama.
      Rakyat tunggu nak latam pijak UMNOBNPAS...mcm puntong rokok john kejora.

      Delete
    3. Orang dah bagi ambik aje... Kehkehkeh. Pelahapnya mamat kat atas tu.

      Delete
    4. Jadi blogger pun satu jalan cari makan dan punca pendapatan. Tak payahlah guna perkataan melampaui batas i.e. POKIMAK. Banyak lagi ayat boleh guna. Jangan hina sesama manusia hanya kerana perbezaan pendapat dan kiblat parti. kalau taksub kepada seorang pemimpin tu sangat sangat, jangan sampai melampaui batas. Nanti satu hari patah batang hidung, sesen tak guna.

      Delete
    5. 11.24 nasihat jgk pd ko punya geng.byk guna bahasa kesat dan taksub pd peminpin..cth KD taksub pada org tua 93

      Delete
    6. Macai dah stress sangat tak dapat nak kalahkan tun madey...

      Delete
    7. Takkan minyak masak tahan 5 tahun .... Takkan niat bole ditukar dengan minyak masak jer .. . Nota: Subsidi minyak masak pun dah tarik. ..

      Delete
  2. Dey pundek..lu punya parti ada bagi juga apa lagi lu mau bising..pkr ka dap ka pan ka munge ka ada bg juga itu gula2 .pas pun ada juga bagi..bn ada bagi juga jadi sendiri mau igt la..# bn menang majoriti 2/3

    ReplyDelete
  3. Pakcik aku wasap dari meru..pkr bagi gula sekilo beras 5kilo tp tak turap jalan depan rumah dia berlubang sana sini..mcm lobang hidung mat sabun..dulu dia pgkah pkr tp kini pgkah bn katanya..ikut suka pakcilah..

    ReplyDelete
  4. Dah kering isu nak brainwash pengundi nmpaknya KD..isu picisan mcm ni pun nk up .cuba lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isu picisan pun tak boleh nak jawab dgn berhemah. Kahkahkah

      Delete
  5. Sebentar tadi panel hakim putrajaya telah se bulat suara membuat keputusan menolak saman pemula 16bekas ahli umno di sebabkan tiada merit.Untuk makluman jika saman pemula berjaya umno boleh di batalkan penubuhanya.

    ReplyDelete
  6. Bawa la kes ROS ke, parti politik ke pergi mahkamah... Dah ada satu surat arahan dari bekas Ketua Hakim Negara tahun 1996 dulu suruh semua hakim baca bahagian 18a, 18b dan 18c Akta Pertubuhan 1966 sebelum buat keputusan apa juga berkaitan hal ehwal parti politik ... Tak percaya KLIK SINI ......

    Muahahahahahahahahaha

    Haram jadah mana yang usul pindaan tu boleh rujuk hansard parlimen bertarikh 13 Disember 1989.... Tak payah nak salahkan kerajaan sekarang pula, pindaan dah berlaku hampir 30 tahun yang lepas.

    Pesan-pesan pada peguam mamak Haniff Katri tu, tak payah buat kerja tak berfaedah. Lebih baik duduk rumah atok madey keling tua, jilat bontot dia sampai berkilat... Dapat juga habuan nanti....

    Muahahahahahahahahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Refobasi bodooo tak usah temberang lah...ini bukan pertikaian antara ahli dan majlis tertinhgi tapi antara ahli dengan ROS...

      Hakim buat keputusan bukan ikut kes terhadap RoS...

      Delete
  7. DGN INI KD.MARI LA KITA GERAKKN ANK MUDA MUDI KITA BERDEMO KAWE MIKE EKAU AWOK MEGANKAT SEPANDUK DEPAN SOGO TP KNP ASIK DEPAN SOGO BUAT LA DPN PAVILION KE.MENENGTANG HAKIM.KERANA KEMALUAN KITA BESAR DGN KEPUTUSAN HAKIM HARINI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kes ni blm selesai ngok....akan dibawak ke mahkamah rayuan...

      Delete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. Org melayu dibodokan oleh bn umno dgn rasuah sbotol minyak dan sekampit beras dah lupa diri dia ingat minyak sebotol dan beras sekampit tu boleh tahan 5tahaun bangang org melayu islam ni

    ReplyDelete
  10. Minyak masak Saji tu dari Felda. Kalau BN tak bayar ke Felda, peneroka Felda la yang kena tanggung lagi

    ReplyDelete