Saturday, April 28, 2018

PERKASA TIDAK ADA PENDIRIAN POLITiK, Ibrhim Ali pentingkan diri, calon bebas di pasir mas

7 comments:

  1. Ape isu? Puak2 hang yg ribut2 bebas bersuara. Nak bgtau hang yg negara ni demokrasi n bebas bertanding.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab bebas bersuaralah menyebabkan KD memberikan pendapat. Jadi, kenapa kau nak marah? Biru tua tak bg kau dedak ke?

      Delete
  2. Tak payah la nak mengata orang. Ooii KD kau yg ada pendirian politik tu apasal tak bertanding.

    ReplyDelete
  3. Kikikiki..
    Dalam blog ni.. Aku campak tajuk sampah pun ada yang respon. .
    Kikikiki

    ReplyDelete
  4. Kd, izinkan saya guna bahasa kasar sikit terhadap calon2 ph!! Memang bangang,bodoh bongok! Kau dh tahu nk bertanding sediaknlah dokumen2 yg diperlukan! Penat org bawah pasang bendera berkempen tapi ko orang hampakan!!atau mmg sengaja tk bawa utk beri kemenangan pada najib!! Korang mmg sial!!penatkan org bawahan je buat keja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada dua kemungkinan.. Di Rantau
      1) kecewa dan patah semangat
      2) atau kena lipatgandakan usaha untuk tebus kekecewaan. Di situ masih ada kerusi Parlimen.

      Di Batu..
      1) keputusan SPR menolak pencalonan Tian Chua perlu dibawa ke mahkamah

      Delete
    2. Yg kau mengamuk marahkan semua orang ni kenapa? Kau ke yg penat berkempen. Macamlah kita orang tak tau kau macai. Tak payahlah nak ambik kesempatan. Urusan ph biar ph selesaikan. Bukan macai yg makan dedak.

      Delete