Saturday, April 14, 2018

KETAJAMAN MAHATHIR, KAJI SEMULA PROJEK CHINA - VISI RAKYAT MUDAH FAHAM DAN SOKONG


21 comments:

  1. Ingat kut budak2 saja yg pandai membohong. Dah tua sangat pun pandai membohong jugak. Kata tak ada kena mengena dg the loaf tapi rekod menunjukkan ada 10 juta saham. Pemilik saham ketiga terbesar dlm hotel Palace of the golden horses pulak tu.
    Tak apa lah, kita anggap dia nyanyuk je la .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jadi pemilik saham pemilik syarikat laa?...tuduhan blogger umno tun madey pemilik the loaf...adekah tun madey mengruskan perniagaan the loaf?

      Delete
    2. Nyanyuk berniaga tak apa. Jangan nyanyuk jual tanah negara.

      Delete
    3. Najib pandai membohong x?

      Delete
  2. dasar najib sekarang sgt jelas menuju kearah akan tergadai negara ni..kerana dia hanya nampak duit shj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn sebut kuat2, nanti macai marah.

      Delete
  3. KETAJAMAN APA YEA?????? BOLEH JELAS TAK...TERGADAI APA YEA??? TANAH MELAYU MANA YANG TERGADAI YA????APA FAKTA ANDA? TULISKAN FAKTA..KAMI PUN NAK BACA JUGAK..SETAKAT NAK TLIS MERAPU TANPA FAKTA LEBIH BAIK AMBIL WUDHU BUAT SOLAT TAUBAT.....ORANG KURANG ILMU MACAM NI LA SELALU..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Edra dan tanah pulau indah bukan dah jadi milik cina kominis?

      Delete
    2. Dah tergadai baru kau nampak. Lepas tu salahkan DAP, PKR, PH.

      Delete
  4. 20 SEN JADI VIRAL DI SELANGOR MENCIPAN
    LAJU TELO ASSMIN BERGOYANG YANG DIA..!!
    GOOD BYE ASSMIN ICE CREAM JAMBAN
    MB SELANGOR PALING SINGKAT DICIPTA

    ReplyDelete
    Replies
    1. MB paling singkat atok kau..baca sejarah, siapa yg paling singkat..
      Buat kajian, jangan buka mulut bau najis.

      Delete
    2. Itu cai otak setengah tiang..Azmin akan di lantik menteri pusat selepas pru...mwmang lah mb paling singkat...

      Delete
    3. Steady KD. Belasah aje macai bodoh ni. Ckp byk kali pun bukannya dia org boleh pandai.

      Delete
  5. Every posting related in full package.
    Baca dengar tengok..

    Kalau malas, pecacai akan tanya soalan yg membodohkan diri.

    ReplyDelete
  6. Ecrl 55 billion hutang dengan cina kominis...kontraktor cina kominis...harga pon ditetapkan oleh cina kominis...pinjaman yg dikatakan pelaboran oleh najib...

    Bagi cina kominis lu tatak boleh bayar hutang lu kena kasi sama wa lu punye aset...

    Pinjaman yg di berikan oleh vina kominis adalah umpan untuk kuasai aset negara seperti yg telah berlaku di afrika jamaica dan sri lanka...
    Tindakan yg bakal di lakukan tun adalah bijak untuk selamatkan aset nrgara...

    ReplyDelete
  7. Kd...
    Bila pulak pencacai ni rajin dan pandai? Fakta haramjadah pun depa sokong babi buta je. Berfikir ni seni,jadi bila diorang luahkan yg kononnya hujah....itu cuma sekadar incian kedunguan mereka jua...
    Takpe lah,jika mereka pandai, tukang jilat dan dan tukang sapu sapa plak nak buat. Tak gitu KD?
    Tahniah KD mencungkil pembodoh bangsa yg tak pernah mahu sedar erti KEBENARAN.

    ReplyDelete
  8. Who do you expect to invest, to grow and to prosper Malaysian economy? American?, European?, British? Russian? Japanese? Korean?, Arab? or Locals? How long you want them to decide before investing ?
    Hopeless!!!
    You think Malaysian government is stupid like opposition? You think Malaysian government would allow the China's Chinese to invest and at the same time colonise this country?
    On another note: Why so far there is no official statement by DAP on China's huge investment in Malaysia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kejora Bapuk BodoSaturday, April 14, 2018 6:37:00 PM
      Ecrl 55 billion hutang dengan cina kominis...kontraktor cina kominis...harga pon ditetapkan oleh cina kominis...pinjaman yg dikatakan pelaboran oleh najib...

      Bagi cina kominis lu tatak boleh bayar hutang lu kena kasi sama wa lu punye aset...

      Pinjaman yg di berikan oleh vina kominis adalah umpan untuk kuasai aset negara seperti yg telah berlaku di afrika jamaica dan sri lanka...
      Tindakan yg bakal di lakukan tun adalah bijak untuk selamatkan aset nrgara...

      Delete
    2. Halloo.... Siapa yg nk ko tipu? Tak jual tanah konon.... Tak ada colonisation konon.... You stupid species of kleptocracy. Will always be stupid and so do your generations... Stupid dumb ass...

      Delete
  9. salam

    projek ecrl tu 55 hingga 60 bilion..dia cakap kat pnduduk akan dapat 1.8 bilion..ok ar..katakanlah aku salah dengar..setiap negeri akan dapat 1.8 bilion untuk projek ecrl...baru dapat berapa bilion'

    jadi baik batal je...nnt kita ada duit sendiri baik buat sendiri n kontraktor kita2 je pun..lagi mudah...
    ]
    gie7

    ReplyDelete