Monday, April 9, 2018

SOALAN DAN JAWAPAN MASA HADAPAN ANAK MUDA




5 comments:

  1. Mana cai bengong yg cakap anak muda sokong bn?....pandai tak tengok keputusan undian?...

    Patutlah bn akan menang 3/2 majoriti...keh...keh..

    ReplyDelete
  2. Hahaha... calon kerusi muar!... tak de ke otai yg puluhan tahun berjuang dlm politik kat muar tu yg layak utk jd calon?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pengundi muor dgn 6 anak beranak aku akn pangkah utk menangkn calon PH apa lagi org muda spt Syed Saddiq.
      Aku yakin dgn mnjdi calon HARAPAN sbgai wakil rakyat adlh platform trbaek utk beliau mnjdi sorg pmimpin besar brjiwa rakyat 1 hri nti yg peka akn ksusahn marhaen.
      Kita sbgai org dewasa yg tua lgi otai kena suport org muda spt syed saddiq utk mnjdu pemimpin negara masa depan.
      Org spt syed yg punya visi yg jelas sgt "rare" mka kita kena buka minda bhwa ank muda lah yg akn mengantikn pmimpin2 yg ada lbh brusia dri beliau.
      Izinkan lah brliau utk brkhdmat pd msyrakt.
      Jika sepengal beliau gagal mnjdi wakil rakyat yg kita dambakan nyahkan beliau.
      Namun aku sngt brbnga dgn "Bangsa Johor" yg pnya pemimpin masa depan.
      Ayuh sokong Syed Saddiq menangkan "HARAPAN"

      Delete
  3. NAJIB GUARANTEE MEMBHONG LAGI:

    Airmanifesto BN PRU 14, Brim dilipatgandakan KONON.
    Percayalah, kalau Najib tunaikan janji itu, mana dia nak cekau duit selain menaikkan gst berlipat-ganda juga. Tambah pula, kalau dia ikhlas dan serius, kenapa dia tak ummumkan dalam belanjawan negara 2018, bukankah ini jelas dia nak memperbodohkan rakyat & membohong lagi.....??

    Ujung2...rakyat jugak kena kelentong dan kena tanggung cukai gst berlipat ganda nanti, tak serik2 ker kita.......???

    Ayat2 ini saya dan rakan2 akan sebarkan di semua ceruk warung, kopitiam, restoran mamak, medan selera, terutama sekali di pasar-pasar.

    Mampos umno-benawe najib....!!

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah bn mng bsr ini kali

    ReplyDelete