Wednesday, April 4, 2018

JANGAN BAWA PROFESSOR KANGKONG BERKEMPEN, JAHANAM PROGRAM


Kalut melalut tak habis²..




Hakikatnya Tun dizirahi untuk disampaikan cenderahati sebagai tetamu undangan khas Majlis Hari Na'bah Anjuran Palestine. Kenapa perlu professor kangkong dan Harakah memfitnah? Bukankah elok kalau disimpan sikit kebodohan itu..






11 comments:

  1. Professor kangkong tepi longkang atau yg ditanam?

    Kalau mamat itu mcm ada agenda tersendiri je.

    ReplyDelete
  2. Professor Kangkong Terkinchet tu marah la KD Oooii sebab Idola poojaan hati dia tak dijemput sebagai tetamu undangan istimewa untuk acara tersebut. Malahan dia sendiri pun tak dijemput sedangkan dia begitu berani berdepan dengan Tun M.

    ReplyDelete
  3. Mamat ni masih tak puas hati dengan Tun, masih membuat serangan ke atas Tun melakui tulisannya dan yang terbaharu surat terbuka, Islam Tun tak betul katanya.

    Kalau dah ada rasa kuasa menghukum, sah ada wire short terbakar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adekah Islam professor konkang dan lobai pas yg betul sebab bela dan sokong prompak?...

      Delete
    2. "Dengan ini, ROS mengesahkan bahawa kelulusan permohonan untuk mengadakan pemilihan di peringkat majlis tertinggi Umno tahun 2017 adalah selaras dengan peruntukan perlembagaan pertubuhan Fasal 10.17.

      Semakan perlembagaan umno melalui umno.onlne tak wujud pon pasal 10.17...

      Adekah Ros main silap mata?...

      Delete
    3. Berpolitik secara matang.. tak perlu le pertikaian tahap keimanan orang lain. Kita pun belum tentu sempurna disisi tuhan.

      Delete
    4. Aku fikir profesor tu berada dalam keadaan yg tertekan apabila tak menyangka ianya akan termalu sendiri dgn kehadiran TDM. Sbb tu sampai skrg dia masih meracau. Cuma yang dia tak sedar video dia jadi ayam dah ditonton jutaan rakyat Malaysia. Kasihan.

      Delete
    5. BUAT RENUNGAN SEKIRANYA ROS ANIAYA PPBM:

      21,000 cawangan, 191 bahagian dan semua Ahli Majlis Tertinggi Umno sudah melanggar Fasal 10.16 Perlembagaan Umno yang hanya memberikan penangguhan tidak boleh lebih dariada 18 bulan dari tarikh pemilihan yang sepatutnya diadakan.

      Mengikut akta pertubuhan (RoS), sepatutnya Umno wajib mengadakan pemilihan pada 19 April 2018. RoS tidak mempunyai kuasa melanjutkan tempoh untuk mengadakan pemilihan di setiap peringkat melebihi yang termaktub dalam perlembagaan parti.

      S/usaha Agung Umno Tengku Palsu Kunan klentong auta konon mendapat kebenaran RoS untuk menangguhkan mesyuarat pemilihan kepada 19 April 2019.

      Apakah RoS mempunyai kuasa melanjutkan tempoh setahun lagi, ihh..ihh..ihh.....??

      Besar punyer penipu......!!

      Delete
  4. Apekah pendirian profeessor konkang yg bagus islamnye bila cina jho lo disaman oleh DOJ kerana gubah wang haram hasil merompak billion wang 1 mdb?...adekah professor rela cina jho lo hidup mewah dengan wang rompakan dan biarkan prompak bebas?....kalo dia tak kisah professor jenis ape islamnye dia ni?....kalo dia kisah tentu dia desak cina jho lo ditangkap dan disiasat...

    ReplyDelete
  5. Ape dah jadi RUU 355 Pas?....pong pang riuh rendah hudud kemudian bertukar jadi pindaan RUU 355... Bincang di london.....berpanas berpeluh di padang merbuk....akhirnye lesap jadi bahan permainan politik lobai pas dan umno... Kena tunggu selepas pru14?
    Adekah Lobai pas tidak di kincin oleh umno.....adekah ahli2 pas dan penyokong pas tidak di kincin oleh lobai pas?...sedar lah ahli2 dan penyokong pas anda perlu lari dari orang yg kuat kincin...

    Nik abduh takut saman husam yg dakwa ade rakaman suara nik abduh yg mengaku lobai pas terima wang bantuan umno hingga melibatkan CIA...sdekah CIA jugak menyokong perjuangan islam pas?...

    Ape isu pas untuk tanding pru14?...isu islam?...islam yg bagaimana?....islam yg menyokong prompak?...RUU Pas pon dah lesap masih nak perjuangkan islam?....auta laaa...

    Tolak lah golongan yg permainkan islam yg sealiran dgn golongan politik isi tembolok dan buncitkan perut...

    ReplyDelete
  6. Aku x hairan pasal pati lebai ni krn ruu pun dh melepas, aku nak undi ph kali ini

    ReplyDelete

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...