Wednesday, April 25, 2018

APA SUDAH JADI POTRET TUN PUN MEMBUATKAN BAKAL² BANDUAN DAH GOYANG..

(1) Isi berita  cari sendiri...


........

(2) Dengar baik baik..



11 comments:

  1. kena byk beljar lg psl pyscho war. mcm kureng je kekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jantan jenis apa nie puak2 umno-bn, dgn wajah orang tua berusia 93 tahun pun gelabah, gabrah, takut, fobia, kecut telor.....??

      Mana 'pahlawan bugis' yg kini dah ngaku 'pendekar bugis' tapi masih bersikap pondan tuuu.....??

      Delete
    2. Dgn cina tembam jho lo pon takut...

      Delete
  2. Mcm2 najib dah buat untuk lemahkan PH tapi semua gagal..

    ReplyDelete
  3. Umur 65 tahun pakai Rayban hitam bersinglet seluar tiga suku, mundar-mandir di dataran merdeka pkl 11 mlm.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu kejora. Dia dah nyanyuk selepas kena tutoh kat pungkoq. Bukan aku kata, tapi aku terbaca kat blog lain. Kikikikiki

      Delete
  4. YA ALLAH TAKOOOT TENGOK SI RENTA
    MUKA TAK ADE SERI PASAL FITNAH SESAJA
    NUR MUKA PUN DAH TAK BERCAHAYA
    AGAK2 LAM KUBO NNTI CAMANE YERRR...









    DAH TUA PUN BODOH...
    TAK ADA PENDIRIAN RUPANYER...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tolong sikit, muka najib & rosmah tuu yg dah tak ada seri muka cahaya iman langsung. Potongan badan pun semua dah lari allignment, macam ikan dugong. Itu baru umur 60an, kalau 80an/90an entah macam mana agaknya.

      Kejora lagi dahsyat, sampai sekarang tikus menikus di sebalik 'AnoyMOUSE', mungkin terlalu hodoh nak ditayangkan kat orang.

      Delete
    2. Dah tua pun bodoh tu sesuai utk kau. Kahkahkah.

      Delete