Tuesday, April 17, 2018

AGAK² ADA TAK PEMIMPIN UMNO YANG SEHEBAT INI...TSRA..KALAU TAK ADA APA GUNA NAK PILIH SEMULA UMNO


19 comments:

  1. power power..
    link la kat cucu to selampit..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada..
      Paling power ahmad maslan.
      No 2 Hassan malek berkongsi dgn nazri aziz.
      Harap2 jamal ikan bakar dpt jadi menteri.
      Umno berada dikemuncak kegemilangannya

      Delete
  2. Kalau pemimpin UMNO sehebat TSRA, takderlah. Sebab pemimpin UMNO semua LEBIH hebat dari TSRA. Mereka lebih setia dan tidak menjadi gunting dlm lipatan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian sangat, pemimpin yang tak ada qualiti pun disanjung..

      Pecacai jenis langau, thaek juga jadi makanan dan yang paling wangi baginya.

      Ada sesiapa yang berani berdebat dengan rafidah aziz, ada sesiapa yang ada hujah sehebat rafidah aziz..

      Yang ada tergagap gagap..lain ditanya lain jawab...

      Tanya najib, pondan yg tolong jawab.

      Delete

  3. Mahkamah Jakarta putuskan penahanan Equanimity tidak sah

    JAKARTA 17 April - Mahkamah di Indonesia hari ini memutuskan penahanan kapal layar mewah Equanimity oleh polis republik berkenaan sebagai tidak sah dan mengarahkan dikembalikan kepada pemiliknya.

    Portal berita Detik.com melaporkan, Hakim Mahkamah Jakarta Selatan, Ratmono berkata, penahanan yang dibuat oleh polis tidak mengikut lunas undang-undang dan tidak sah kerana tidak mendapat kebenaran daripada Kementerian Hak Asasi Manusia dan Undang-undang terlebih dahulu.


    “Kami mengisytiharkan tindakan merampas oleh polis sebagai tidak mengikut lunas undang-undang dan tidak sah,” katanya semasa perbicaraan kes berkenaan di Jakarta hari ini.

    –---–----------------

    Macaii.. Babi sudah terbangg kaa?? Boboi dah tunjuk ketamakan..korang masih duk sembah lagi ke kitab doj dan fitnah ats Najib.? Bila tuduh org xbuat salah, kesalahan tu akan timpa semula pd si penuduh.. Jgn cari pasal..Allah Maha Kuasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju sesgt. nk2 lg si KD blogger yg x de harapan. senyap menikus

      Delete
    2. Ni teknikal je..tapi ini tidak menafikan yang kapal tu milik Jho Low...usaha FBI merampas kapal tersebut memang mengesahkan kapal tu milik Jho Low..tu tak dapat dinafikan...

      Delete
  4. Yg tinggal dlm umno banya hampes taek low berotak Otak selut.
    Parti lobai cibai pulak pakat telan sisa taek low. Ahli hirup kencing lobai.
    Selasa Rabu.
    Melayu dah tahu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko tolong komen info yg ada atas komen ko ni? Dulu masa kapal kena sita, kemain melompat ko & d gang. Bila mahkamah indon kata penahanan tak sah, ko & d gang nak sebutpun tak berani. Ko nampak tak fitnah jahat geng ko tu mula ditunjukkan kebenaran.

      Delete
    2. bila nak kalah puak aties madey ni mula le meroyan maki carut marut. Sendiri hancur lah nanti.. lain kali lah!

      Delete
    3. 934, hakim jakarta selatan tah telan apa,, taek kot.
      Konon fbi tak buqt mla..techn8cal cikai sgt beb tu. Tak adapun 0ensucian dari duut curi rakyat malaysia tu, ngong. Yg k9 hepi utk jho low aphal bhai...? Lo telan yaek ekkk,?

      Delete
  5. Abdul Hadi Awang menyifatkan Dr. Mahathir sebagai 'Ketua Pasukan bola sepak UMNO' sebelum dilantik menjadi 'jurulatih'.

    "Semasa dia jadi ketua pasukanlah, dia rosakkan UMNO. UMNO jadi macam-macam. Lepas tu jadi jurulatih. UMNO lagi teruk. Tiba-tiba Pakatan Harapan ambil dia jadi pemain bola. Jurulatih yang umur 90 tahun disuruh main bola. Kesianlah kat dia. Patutnya janganlah," katanya disambut ketawa orang ramai yang mendengar ucapannya.

    ReplyDelete
  6. Memang la admin ni kaki bodek, sebelum ini tak pernah pun cakap yg rafidah aziz ni hebat. Tapi bila dia hentam najib, puji melangit pulak. Tak payah la nak jadi batu api.

    ReplyDelete
  7. Pidah ni tak hebat lah, cakap merepek2 macam madey ada lah, last2 letak jawatan sebagai pengerusi supermax kan, sebab malu kot, kik3

    ReplyDelete
  8. Kapal mewah Equaniminity yg di tahan di Indonesia telah dibebaskan oleh mahkamah negara itu.
    Ada apa2 KD nak komen.

    ReplyDelete
  9. Aku ni memang le blogger bodoh, kaki bodek, batu api dan lain² tetapi aku siarkan juga komen kau orang itu...

    Agak² kau orang di blogg² suci kau orang, komen² tak sebulu boleh lepas, disiarkan ke..

    Cakap jangan pakai lutut bro..

    ReplyDelete
  10. Bodoh punyai macai 8:54:00, keputusan mahkamah Indon tu bukan menunjukkan Jo Taek Lo tu betul, tapi kerana mahkamahnya yang adil, ada integriti dan tak dipengaruhi oleh pihak berkuasa, bukan macam di Mesia yang ikut telunjuk pemimpin korup.

    ReplyDelete
  11. Yahoo kapal equa... dah bebas jadi Najib tak bersalah kan, sah pembangkang penipu dan pemfitnah. Ni yang aku tetap undi BN kan, kik3

    ReplyDelete
  12. Kalau mahkamah kata Tak sah, Kira jolo tak salah, najib difitnah, apa punya tahap macai, patut la di gelar bangang oleh bos.

    ReplyDelete