Tuesday, April 10, 2018

PH UMUM 9/10MEI CUTI UMUM KALAU MENANG..

Lawan tetap lawan... 







34 comments:

  1. Adoi... senak perut ketawa dgn puak2 yg kemaruk nak menang ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha.... Macai yg takut BN kalah.

      Delete
  2. Berani najib bagi balik kekebalan raje walo TMJ sokong umno?....gerenti tidak..

    ReplyDelete
  3. Nanti najib akan ikut PH umum cuti...hehehehe...najib jerat tengkok sendiri...

    ReplyDelete
  4. Belog penyembah mahadet dah mula serang Istana Bukit Serene. Mmg ko cari nahas lee macai. Kalo kata TMJ tu citer pasal FAM sikit je terus ko angkut buat isu konon2 TMJ tu tolak UMNO.. takde pasal2 politik dan bola..

    memuja memuji sakan lah sekalian macai.. tiba2 bila TMJ luahkan ayat maksud sebenar.. meloncat macai.. patik sembah derhaka seperti nizar macai.. mb tanah 999 tahun.

    Apa nak jadi perjuangan setan mcm ni.. takde prinsip.. takkabur.. samseng. Allah akan hgancurkan puak kau kd dan pakatan haprak pru14 gelombang rakyat johor akan benamkan cita2 madey dan lim kit sial!


    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 157 ni lah budak sawan babi yang aku tunggu hujahnya..

      Tin kosong. Susah sikit le kalau umno nak menang dengan hujah longkang mcm ni..

      Delete
    2. Setakat kou bg statement mcm ni campak kat laut je.. BN menang bergaya pru14. Abis pru ni senyap le puak2 ni... hehehe

      Delete
    3. 1 komen walo merapu di bayar RM 1.00 betul ker?..

      Delete
    4. Mamat ni makan ubat gegat kut...tak sebut pon tmj tolak ummo...

      Delete
    5. Allah sayang puak prompak mungkar...

      Delete
  5. BERITA
    DAP: Dr M perlu henti guna 'keling'
    Diterbitkan 10 Apr 2018, 11:50 pagi | Dikemaskini 10 Apr 2018, 12:02 tengah hari


    KD macai penganut ajaran mahafiruan.. ko tak nak komen ke terketar lutut kerala kena saund kena pariah dapig? itu macam mau tau la..belum jd krjn lagi sudah jadi hamba sahya.. u boleh kutuk org Borneo hina org Melayu yg sokong UMNO.. sekali sentuh sikit pasal keling.. mengamok ramasamy dapig..

    boleh bayangkan lah apa nk jd 'kabinet' haprak mereka. hancuss!!

    boneka abdi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waah punye gebang mcm dap nak perang dgn tun plak..

      Delete
    2. Puak kau kata Mahathir kutty, mamak kerala boleh pulak. Tak boleh bayangkan mcm mana kau sanggup memvivakan diri.

      Delete
  6. kd, komen sikit psl madey uturn ckp keling kui kui kui

    ReplyDelete
  7. Bagus gak tu istihar coti..... kita tengok sapa yang kenaaaaa......!!

    Sapa hantu yg nak istihar coti tu.. assmin kan bukan MB lagi... MB.yang tersingkat di Sgork...


    .. otak bebal ... macai pikor guno palo lutuit....


    kikikikiki...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau pulak pikior pakai kepala teko..

      Delete
  8. Cakap bapak klentong susah dah orang nak percaya...klentong sana klentong sini...hutang bertimbun

    ReplyDelete
  9. Hello...TMJ dah cakap jangan undi orang tua umur 93 LIDAH DUA CABANG! ada paham?

    p/s: RAMASAMY dehem ciikit je..terketar2 topdog maadeyy POODAHHHHH mintak ammpooonnnnnn.. siap buat PC lagi.. 'gangster2' punya PC..tengok muke sekor2 yang berkawal belakang top dog POODAHHH tu mcm masam keras!!! mampos le macai topdog kena hukuman lepas ni.. half-keling vs keling tulen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setakat tu je lah hujah paling bernas yang mampu dibuat..
      Cerita tepi jalan pun jadi modal..

      Delete
    2. Dlm pakatan hina melayu its ok.. Hina cina india hey jgn rasis.. Umno lah yg terbaik jg melayu walau ada kekurangan

      Delete
    3. Komen berbayar...bulan ni dapatblebih sikit...lepas pru tak adevbayaran daa...semuavdah kojol...hihiji

      Delete
    4. KD, ni lain sikit. Kalau betul Tun Madey berani,lawanlah Najib di gelanggang Najib @ Pekan. Biasanya pencabar akan cabar lawan di gelanggang lawan. Ishh!! Tak berani punya. Itu sebab pilih Langkawi, kononnya kawasan selamat. Tak payah back up sgtlah, Tun bukan terlalu berani dan boleh pengaruhi pengundi...

      Delete
    5. kd..ko rase ko bernas ke? jgn bongkak Allah mcm firuan dan madeyy.. Allah Murka!


      undi lah BN UMNO. Insya Allahs ejahtera buat kita. Enjin lama kita baharukan. layar koyak kita jahitkan.. kapal tetap kapal yang sama..kita baikpulih bagi elok.. itu pun sudah nak paham ke??

      BODOH betul org2 yg tak paham bahasa2 mudah!

      Delete
    6. Cakap tan seng giaw bukan cakap tepi jalan tau, apasal ko tak nak percaya kd?

      Delete
    7. (http://thekl-chronicle.blogspot.my/2018/04/video-terbaru-pendedahan-tentang-1mdb.html)

      tengok dan hazam dengan ikhlas..apa yg dijelaskan Mr Arul Kanda. Asyik ulang isu IPIC dn tuduh mencuri. Kalu asyik ulang skrip fitnah.. tak ke mana2.. rakyat semakin sedar siapa bohong. Nak kenakan najib mcm lah hidup ni tkde dosa pahala.sesuka hati nak kenakan org..pasti padah menanti juga. Allah Maha Esa

      Delete
    8. Sorilah macai... Org tua tu tak bertanding kat Johor.

      Delete
  10. Mohon Pengesahkan apakah berita ini benar atau FAKE?:



    BERITA GEMPARR!! GAMBAR : PEJABAT AZMIN ALI MUSNAHKAN DOKUMEN TENDER BEGITU BANYAK MENGGUNAKAN SHREDDING MACHINE! MOHON SEBARKAN!!



    KAMI SANGAT TERKEJUT MENERIMA KIRIMAN EMEL DARIPADA SHAH ALAM, DARIPADA PEJABAT AZMIN ALI ?. NAMPAKNYA DOKUMEN-DOKUMEN DAN TENDER-TENDER PERJANJIAN KONTRAK KERAJAAN NEGERI SEDANG DIMUSNAHKAN UNTUK TUJUAN MELUPUSKAN BUKTI. TERIMAKASIH KEPADA YANG SUDI MENGHANTAR GAMBAR. SILAKAN HANTAR SUPAYA RAKYAT SELANGOR MENGETAHUI KEGIATAN LICIK RASUAH MEREKA.
    (http://mymassa.blogspot.my/2018/04/gambar-tender-pejabat-azmin-ali.html)

    ----------------------------------------------------------------------------

    Benarlah ramalan INVOKE mengatakan Selangor akan tumbang ke BN.. Patutlah Jimin JAMBAN KETAKUTAN!!! Musnah habis dokumen awal2 macam dah takut sangat penyelewengan terbongkar.. email kiriman orang dalam pejabat MB Jimin Jamban? KEKALAHAN BESAR BAKAL MELANDA PH?? Allahu AKBARR!!!

    Mohon sebarkan!

    ReplyDelete
  11. Mengundi pada hari RABU..Rakyat Akan Buang Umno

    ReplyDelete
  12. Keling RAMASAMY sudah morka sama topdog..itu kaluu.. POODAHHH sama lu org laaa bodoh.. kekekekee..

    #madeeypoodahhh

    ReplyDelete
  13. Term and condition..

    1) Kalau aku siarkan komen pro Tun, satu komen aku dapat RM50

    2) Kalau aku siarkan komen pro Najib, aku didenda kena bayar RM200

    Tolong kira berapa income aku..

    ReplyDelete
  14. Tak payah la nak belit2, semasa Tun M menjadi PM pun ada hari mengundi yang jatuh pada hari berkerja.
    Tak de modal lain ke?

    ReplyDelete
  15. R.A.B.U = RAKYAT AKAN BERSAMA UMNO. .

    KIKIKIKIKI...

    ReplyDelete

  16. شركة المثالية للتنظيف تسعد بتقديم خدماتها لعملائها بالمنطقة الشرقية خدمات تنظيف خدمات مكافحة حشرات خدمات تسليك مجاري المياه للمطابخ والحمامات جميع الخدمات المنزلية تجدونها مع شركة المثالية للتنظيف بافضل جودة وارخص الاسعار بالاعتماد علي كافة الادوات الحديثة والعمالة الماهرة

    شركة المثالية للتنظيف
    شركة المثالية للتنظيف بالدمام
    شركة المثالية للتنظيف بالخبر

    ReplyDelete