Thursday, April 26, 2018

SENOHONG GELAMA IKAN DURI


14 comments:

  1. Harga minyak ditetapkan oleh najib ikut sukahati najib...

    Ph menang harga minyak akan turun sikit dan stabil..

    Macai yg sokong bn jangan beli dengan harga ph...bayar ikut harga najib...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berangan la ko..janji tgl janji..

      Delete
    2. Angan2 mat jenin.. silap2 selangor n ppinang pun lingkup...

      Delete
    3. Yg lingkup BN. Hilang lima negeri. Macai sure kena maki kaw kaw sbb tak buat kerja. Kahkahkah

      Delete
  2. Kabinet dah bubar, dah tak bersidang, mcmana nak tentukan harga minyak lagi. Guna harga minyak asal yg ditetapkan sebelum parlimen dibubarkan.
    Alahai bongoknya bapuk bodoo ni.
    KAD pun aku ingatkan cerdik sangat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Psrlimen kepala bapak ko yg tetapkan hargs minyak...menteri pengguna punyer kerja ni...najib boleh arahkan menteri pengguna...

      Bodoh ato nak temberang...

      Delete
  3. KD sama bodoo mcm bapok gak..

    ReplyDelete
  4. Kalau manusia mcm bapuk bodoo ni jd pemerintah negara, bukanya jd makin elok negara ni, jd makin jahanam ada laaa.
    Bapuk bodoo diam sudah laaa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang pon dah tentu hala.....cina kominis dah masuk....

      Delete
  5. Ooo tiap minggu parlimen bersidang tetap harga minyak rupanya...cerdik cerdik.

    ReplyDelete
  6. Kementerian dan jabatan bubar juga ke?
    Itu pasal bangang² ini membolehkan jiban survive.

    Otak dilutut.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. haha harga minyak Parlimen sidang. Haduwoiiii, sakit perut. Nak sanggah pun terkincit2 Taek. Hapraknya Melayu Najib. Cikainya Islam Pas. Bila bergabung jadi pelawok haha. Grow some crainm cells sebelum masok blog intelek spt ini.
    Standar macai UmnoPas kat MyKemut dgn Haramkah sj boleh laa. Ooops lupa...kat sana tak boleh komen...kumuneez

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete