Sunday, April 8, 2018

TQ TMJ

11 comments:

  1. Sempat jenguk2 baca facebook jst..
    Mmg x setuju dgn pandangan tersebut.. Katanya akan bimbing nakhoda tu.. Sampai hari x nmpk gaya mcm dibimbing.. Lagi ntah apa2 ada la.. Sib baik para pengkomen majoriti x setuju dan nak tukar jugak..seronok sikit hati..

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Mesej jelas dr TMJ, jika sblm.ni tergedik dan terkinja2 macai ph gunakan mcm2 isu FAM dan TMJ untuk cuba heret kaitkan konon 'penolakan' terhadap Najib dan UMNO.

      Malang buat macai, apa lagi nak spin dengan kenyataan jelas TMJ menolak terus Mahathir LIDAH DUA BERCABANG.. ohh no..ohh budin setolol dn kd mental disorder mahu pecah kepala nak reka balas lawan isu ini...

      Delete
  3. Ya KD...TQ sebab memberi ruang untuk rakyat marhaen meluahkan perasaan yang terbuku selama ini....

    ReplyDelete
  4. Raja berperlembagaan tidak boleh campor hal politik...remain neutral sebagai payung...kalo minat dengan kancah politik kena tinggalkan istana...

    Raje2 tidak boleh condong kpd mana2 parti kerana boleh nenimbulkan rasa tidak hormat rakyat kpd raje...

    ReplyDelete
  5. Tk lama dh kot admin sakit mental kd blh berblog. Jgn salahkan sape2 ye jika ko kena tangkap. Ko sndiri yg selama ini berkelakuan ganjil dan mcm orang saki mental. Terkini posting2 ko memang menggambarkan kau merbahaya dan boleh lakukan apa sahaja demi ketaksuban melampau kau pd individu yang juga rosak mental nyanyuk.

    Aku just ingatkan je ye, ko nk lepaskan ke tak posting aku sebagai mainan mental ko yang sakit tu tak menggambarkan apa yang betul. Orang sakit tetap sakit sehingga diubati.

    ReplyDelete
  6. TMJ anak raja...manakan serupa pikiran rakyat biasa. Mungkin dia tak paham betapa bahaya kapal yg bernama UMNO nie dikemudi oleh kelasi2 yg tunduk kepada kepala bapak segala lanun. Gerenti karam dgn segala penumpang2 lemas kecuali org2 terpilih mcm kerabat2 bangsawan dan raja. UMNO takde masalah sebagai parti tapi org yg gunakan UMNO utk kepentingan diri tu yg bahaya. Tun M takan pergi sejauh ini utk kuburkan UMNO jika dia dpt sokongan menteri2 umno utk tendang najib masa mula2 skandal 1MDB tu timbul. Tak mungkin sesiapa dikalangan Sultan2 atau kerabat raja yg boleh mengubah najib drp luar atau menghalang najib jual negara. Apa2 pun TMJ ada pendapat sendiri tetapi dlm negara demokrasi berparlimen dgn menjunjung raja berperlembagaan rakyat lebih berhak menentukan nasib sendiri.

    ReplyDelete
  7. Rakyat akan menghumban najib di kotak undi termasuk mereka yang membela najib tidak kira darah berwarna aper! Nak membimbing konon. Zaman dah berubah oiii taukeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia berapa kali mintak nyawa. Ngn raja sultan, ngan presiden, ngan kaum india cina melayu dan bbrapa lagi kaum. semua nyawa tak leh dah sambung selepas ke 14. Banyaklah fail fail@dokumen lama akan hilang terbang terus ngn skyhwak...

      Delete