Sunday, April 8, 2018

RAKYAT TERGANGGU DENGAN WAJAH STRESS PEMIMPIN DI PERLANCARAN MANIFESTO BN









8 comments:

  1. Awat.. Dah tadak modai ka.. Otak dah kering ka. Dah tak bulih nak pikiaq ka apa nak tipu lagi.. Leceh la hang KD.. Lagu ni ka hang nk kempen. Bungkuih la laguni kalau laguni cara kempen.. Standard budak kelas satu apa..

    ReplyDelete
  2. Pretty section off content. I just stumbled upon youur blog and in accession capital to assert that
    I get in fact enjoyed account your blog posts. Any way I'll be subscribing to your feeds and even I achievement you access
    consistently quickly.

    ReplyDelete
  3. Pandai ko cari gambo² yg sepadan dgn nawaitu ko tu kd. Yelah, kerja berbayar mesti sentiasa relevan dfn isu. Kerja main² sapa nk bayar, ye tak. Cuma hasilnya nanti tak jugak mempengaruhi kecondongan pengundi. Maksudnya kerja kempen memburukkan orang begini tidak dpt mengubah corak undian. Maybe syok sendiri boleh la, kerja dah buat, klim atas kerja...ye dak.

    ReplyDelete
  4. Ku Nan aje ceria. Sebab seluar tak londeh lagi. Hehehekikikihahahakahkahkah

    ReplyDelete
  5. MENGAPA "WAJAH STRESS PEMIMPIN DI PERLANCARAN MANIFESTO BN"????

    Mereka sukar berealiti dan terpaksa berfantasi
    Mereka lari dari berfakta namun cukup gemar berauta
    Mereka tak pernah nampak kebenaran hanya kepalsuan

    EXPLAINING AWAY THE TRUTH

    It is no good at all 
    to conjure all sorts of reasons 
    to explain away truth: 

    One could subscribe to truth 
    only when one has self-respect in the first place; 

    When a man tells untruths, 
    he has no respect for himself 
    and little would he do better for others 
    except for his own gain; 

    And when a man tells lies, 
    he has a tendency to forget: 

    With one lie after the other, 
    eventually he would be caught 
    in his own tangled web

    ReplyDelete
  6. Muka pimpinan bn masam tapi muka cai tetap ceria....tapi bila najib stop dedak lesap lah muka cai...

    ReplyDelete
  7. Wajah2 muram begini tak pernah berlaku di zaman tun kerana pimpinan dah tahu bila tun umum bubar parlimen dan manipestol dah gerenti menang....zaman najib zaman muram dan suram...

    Agensi kerajaan spr dan RoS dah tolong ape lagi yg jadi suram ni ...saye cukup terganggu kerana bn tak yakin menang...

    ReplyDelete
  8. Menteri2 sepatutnye ceria untuk bagi keyakinan kpd penyokong2... Kalo mcm ni awal2 lagi dah bungkus...

    ReplyDelete