Saturday, April 14, 2018

ALHAMDULILLAH.. CASH IS NOT ALWAYS KING





Apa lagi yang belum selesai ?


10 comments:

  1. Najib umum bagi gula2 pru bantuan kad minyak kpd pemandu teksi yg tular di boikot...

    Mengikut konvensyen kerajaan sementara najib sudah tiada kuasa meluluskan kewangan kerajaan...

    Najib langgar kenvensyen?...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nmpk sgt ko fitnah.. Aku ada kat sana.. Tang mana boikotnya kalau pemandu teksi sampai cedera berebut rebut nk dapatkn kad.. Bertaubatlah ko dr hidup tabur fitnah

      Delete
    2. Ejaan pun tunggang langgang.. ada hati hendak beri komen dalam ni... biar nama bapuk jangan otak jadi bapuk sama.. hehehe

      Delete
    3. Bila mereka kena BEREBUT macam ayam berebut
      dedak untuk dapatkan fuel-kad tu,mereka barulah
      tersedar,NAJIB NEVER RESPECT THEM SEBAGAI MANUSIA.
      NAJIB INGAT MEREKA AYAM, SEBAB TU DIA
      TABUR DEDAK SURUH MEREKA BEREBUT.
      Mana-mana yang rasa harga diri dan maruah
      mereka dihina, KELUAR DEWAN.
      Kalau pembangkang tipu, cer ko cerita sikit
      pasal VIDEO yang viral tunjuk cabbies keluar
      dewan masa Jibby tengah berucap,"TOLONGLAH
      SAYA, UNDILAH SAYA..."

      cikminah

      Delete
  2. In the buying and selling process, it’s common to think that cash is king. But just because it’s been done doesn’t mean it’s always done that way.

    ReplyDelete
  3. Belum berkuasa dap dah tunjuk belang siapa tuan.. Majlis ph kat kuantan cina duduk dlm dewan melayu bodo duduk luar dewan .apa salah buat dlm dewan tanpa hidang arak

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah , hidang arak pada perjumpaan PH oleh DAP? Teh Cina loh. Dari jauh nampak macam arak . Kah kah kah , tak kan ketagih sampai arak sampai nak minum pada majlis makan malam PH. kah kah kah , kalau bodoo , bodoo seorang , takkan semua bodoo bodoo. kah kah kah

      Delete
    2. Bila hati dh hitam.. Arak dikata teh cina.. Kalau muslim sila lah jawab disana nanti

      Delete
    3. 832, yg kt DeVegas tu betul mmg kopi.Hostess semua litup muslimah.
      Kertas sukat kencibg pdrm pun mmg tak betul.
      Netul betul betul (nada upin).

      Sapam tSunami !!

      Delete