Saturday, April 7, 2018

WILL YOU PLEASE SHUT UP. !!??

Bidangkuasa dan tugas SPR ada pada tempat dan masanya,  bukan pada semua tempat dan semua masa.

Pilihanraya adalah undang², so we talk about laws and regulations,  stop rubbish.













22 comments:

  1. Poodaah...kalo tak ade dlm undang2 jangan nak memandai2 mengatur itu dan ini....ingat mcm sekolah ker guru boleh buat peraturan itu ini?...

    Dah mcm gila kuasa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak yah la ko nak membodohkan rakyat dengan hujah ko yg cetek tu..poodah

      Delete
    2. Stealing is my expertise. Money and election is my cup of de vegas coffee ~ pundekar bogus

      Delete
  2. Udah tak dak isu tuan blogger... tu sbb tak dak sape yg nak komen.. skop bincang dah lemau.. hahahaha

    ReplyDelete
  3. Mengata dulang paku serpih
    Mengata orang dia yang lebih

    Poodah la itu orang gila kuasa.

    ReplyDelete
  4. Betul titah sultan selangor..
    Mathir a loose canon and bery dangerous to tanah melayu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sape yg jadi badut dunia dan bahan lawak antarabangsa?..

      Delete
  5. Pencacai Mahafiraun Mahdeey dah mcm penganut ajarah sesat. Sewel ke pe ko kd..lain macam benar taksub ko.. Dgn si bingai cahya almajid tu..amende korang taksub berlebihan pd mahdey laknatullah ni? Aku yakin sifat tksub korang sudah mula mmbolehkan syaitan mmbisik ditelinga tanpa ragu2. Tk mustahil ke peringkat menumpahkan darah atau membunuh pun boleh korang sanggup buat demi menjilat aspirasi dan impian mahdeyy mahafiraun!

    Mengucaplah dan bertaubatlah..kembali kepada Allah Yang Esa. Jgn ikut puak sesat, jgn beri sbrg undi pd parti sesat mahdeyy. Jika xsuka pd BN PAS.

    ReplyDelete

  6. BOLEH SESIAPA SAHKAN BERITA INI BUKAN FAKE NEWS??


    Amanat dari Istana Bukit Serene buat Bangsa Johor ini macam mana ni KD??

    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1018145245015441&id=208453185984655

    Sekarang mana satu ko dan patuh? Atau ko pilih untuk menderhaka kesemuanya demi Mahadeyy Mahafiraun??

    Isyarat jelas dari Kesultanan Johor melalui TMJ kali ini jelas dan amat serius, supaya menolak Mahdeyy perosak negara, merbahaya, lidah dua cabang dan pemfitnah Almarhum DYMM Sultan Iskandar? Apa Mahdeyy nak jawab dan bagaimana ph nk membalas kenyataan berat ini??

    Sungguh dahsyat laluan sisa hidup seorang penzalim. Allah SWT biarkan dia jadi rosak, sesat dan alat perkakas kepada musuhnya sendiri.

    Apq mqcam macai?? Berani ke bangsa Johor macai ph nak derhaka pada titah Tuanku Sultan??? Mamposle ko KD, blog ko ni mesti dlm radar pihak Istana Johor, silap2 lepas PRU 14, ko tak balik rumah dah.tinggal dalam 'istana' jeriji bertembok batu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. TMJ kata kalo boleh dia nak beli jawatan pm dan banggalah dgn GST...

      Delete
    2. Bangsa johor takut johor akan dikuasai cina kominis

      Delete
    3. Ko tu bodooh undang2 dan perlembagaan... Baik lah duk diam2... Ato baik pi gosok jubo jho lo...

      Delete
    4. Budak Musibat ini tak abis2 nak melaga-lagakan orang. Banyak kali dia guna pihak istana (macam najib) untuk dakyah menakutkan-nakutkan atau ugutan. Kali ini diciplak kopipes dakyah basi lapuk pulak.


      Delete
  7. KD...ko dengan Mahdeey memang ada satu persamaan yg ketara...iaitu dua2 TAKKABUR!! Bila berkata2 shj nmpklah BONGKAK nya.. Dlm keadaan kritikal pun boleh perasan ujub hebat diri..syirik khafi! Tkpa lah tklama mna pun ko blh beraksi lg.. Lps pru14 nnt kite tgk takkabur ko smpai jd apa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko dgn najib dan jho lo satu rangkaian...

      Delete
    2. Lepas pru 14 tun madey haramkan umno kerana langgar perlembagaan parti...

      Delete
    3. Mlm tadi najib benrangkan manipesto ato rancangan pembanguunan dan bajet?...hihihi

      Delete
    4. TMJ tak takkabur ke?

      Delete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. BN INTELLIGENCE SOURCES THEMSELVES PREDICT BN LOSS IN GE 2018 BN INTELLIGENCE COMMITTEE PREDICTS HUGE LANDSLIDE PAKATAN WIN. GERAKAN, MIC AND MCA GONE FOREVER, UMNO TO BE WIPED OUT THIS TIME.

      Behind the facade of false confidence, or should I use the cliche and say "Fake" Confidence the BN is probably faced with the biggest delima of all time in the coming elections.

      Delete
  9. Surayati ingat dia lebih pandai dari tun maday...

    Umno gerenti menang?....umno tumbang surayati tak masuk jail?...

    ReplyDelete