Sunday, April 8, 2018

M.A.H.A.T.H.I.R

Teori R. A. H. M. A. N yang akan berakhir dengan najib akan dimulakan dengan teori M. A. H. A. T. H. I. R..

Blog ini pernah utarakannya  pada March yang lalu, klik SINI

Mahathir
Anwar
Husam
Azmin
?

Kemungkinan juga..
Muhyiddin
Azizah
Husam
Azmin
?

Juga ada ditulis seperti di SINI

Semua itu sekadar kebetulan sekadar selingan,  tidak begitu penting.  Ini yang mahu fokus..


Sekadar peringatan untuk semua supaya kita tidak melampaui batas.. 

11 comments:

  1. Sungguh makin gila dan seperti dirasuk demonic..kd. mental ko dah parah, lbh sadis tingkah laku ko dari penagih dadah tegar pil kuda.

    Org sakit mcm ko apa shj mampu merepek dan mungkin sanggup membunuh insan lain.

    Semoga ko cepat ditangkap pihak berwajib dan tidak menjadi seperti anjing gila mnggnggu pru.

    Ko bukan lagi berkisar politik, tp sudah jadi penganut ajaran sesat. Merbahaya dn boleh lakukan apa shj yg melanggar undang2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku masih waras tupasal dapat siarkan kau punya komen.

      Delete
    2. Hahaha...cai yg tak waras kerana terlalu sakit hati tak dapat tundukkan Admin...keh keh...keh...

      Delete
  2. Aku drp tahun 2014 dah tau teori rahman sebab terdetik mu gkin pada mass tu Tun akan jadi PM bersama Anwar menentang najib..ye betul telahan aku..

    ReplyDelete
  3. Penat dgn mentaliti puak2 yg udah sawan n gila kuasa ni... menang dulu le pru14 ni.. baru bleh cerita... fokus camne nak menang bukan berkhayal... simpan sikit bangang ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hohoho..ko dah lame mental....cahaya kemenangan makin terang...

      Delete
    2. Teori rahman memang dah berakhir angkara najib...bukan rahman saje berakhir umno pon turut berakhir selepas pru...umno jadi sejarah untuk anak cucu akan datang....tiada lagi pemimpin yg berkaliber yg dapat memimpin negara dan rakyat...yg ade hanye kaki kincin nak penuhkan tembolok dan buncitkan perut...

      Delete
    3. Hahahaha.... Dah mencarut nampaknya puak nak kalah ni. Umang aiiii... Panggil org pulak. Kahkahkah.

      Delete
  4. Replies
    1. Biar lah ko berangan sepanjang hayat...

      Delete
    2. Saya percaya,masalahnya huruf n tu 22 tahun.

      Delete