Sunday, August 12, 2018

ANTARA SEORANG MAKNYAH DENGAN SEORANG KLEPTOKRACY...

ANTARA sekumpulan lgbt yang menyundal sesama mereka DENGAN sebuah kerajaan yang zalim dan pemimpin² bersekongkol mengkhianati rakyat... 


Dua dua HAPRAK tapi MANA satu
MANA YANG LEBIH HAPRAK..
MANA YANG LEBIH HAPRAK..

PAS SIBUK DENGAN ISU JANTINA MANAKALA PH SIBUK LAWAN RASUAH

PAS sibuk dgn isu aurat pramugari, hakikatnya pasukan bola sepak Kelantan sejak 1990 lagi *TIDAK TUTUP AURAT*

PAS sibuk sokong kawin bawah umur hanya nak tutup kemaluan rakyat negeri Kelantan yg kawin bawah umur

PAS sibuk isteri2 mereka yg perlu juga dapat KWSP sedangkan bila dah kawin lebih tu maksudnya dah mampu la dari segi ekonomi, so kenapa nak minta bantuan kerajaan lagi.

PAS sibuk isu LGBT/TRANSGENDAR, hakikatnya masalah sosial ini yg tinggi di Kelantan juga.

PAS sibuk isu khilafiyah, TRANSGENDAR nak masuk tandas yg mana hakikatnya tentu saja ada pertentangan pendapat dalam isu ini. 

PH pula sibuk isu lawan rasuah, ini kerana mudarat rasuah meliputi kesannya kepada seluruh rakyat Malaysia.

Dimana PAS dalam isu rasuah dan Kleptokrasi?

1. Isu 1MDB
2. Isu saluran gas yg projek baru jalan 13%, namun bayaran dah bayar 90%
3. Isu kerajaan lama dalam diam dah bayar 7 billion hutang 1MDB
4. Isu hutang negara 1 Trillion
5. Isu input tax 18 billion yg hilang
6. Isu duit Iksim yg gunakan sumber zakat / dana MAWIP namun lebih 7 juta digunakan tanpa rekod.

Hakikatnya setakat itu saja mentaliti lebai UMNO-PAS-ISMA-IKSIM




11 comments:

  1. Pas Melayu jumud kolot species teringin nak jadi Arab, tapi fufu.
    Umno Melayu totok kuno species teringin nak jadi melayu hebat, tapi fufu.
    Ps.
    Pengajar Arab yg cabul gadis kolej berpurdah diserambi serabut dh tangkap belum?
    Hak orang asli (asal,fitrah) dah settle lom? Balak curi, tanah kasik toke durian.
    Kedua2 parti konon bangsa dan kunun agama ni mmg tak harus dubagi muka.
    Sampai bila mau Ana tak tahu?
    Allah yg dh tentukan PH tadbir 5 tahun.
    Apa kamu2 libai hanat masih nak engkar perintah Allah? Berani ko?

    ReplyDelete
  2. Dua2 pun harus ditentang pada masa yg sama..!!!

    TIADA PENGECUALIAN..!

    full stop..!!

    ReplyDelete
  3. Sebenarnya diorang sibuk mahukan perhatian utk manfaat politik

    ReplyDelete
  4. USAH DIUSIK KEDUDUKAN ISTIMEWA ORANG MELAYU DAN AGAMA ISLAM - SULTAN KEDAH

    ALOR SETAR 13 Ogos - Sultan Kedah Sultan Sallehuddin Ibni Almarhum Sultan Badlishah hari ini mahu agar unsur-unsur tradisi dalam Perlembagaan Persekutuan 1957 tidak diusik bagi memastikan keharmonian dan keamanan dapat dikekalkan.

    Baginda bertitah ia termasuklah kewujudan institusi diraja, kedudukan istimewa orang Melayu dan Islam sebagai agama rasmi.

    "Beta perhatikan sejak akhir-akhir ini wujud kecenderungan untuk mengganggu gugat perpaduan kita. Isu nostalgia bangsa, sensitiviti kaum, agama dan kepercayaan ditimbulkan secara sengaja," titah baginda ketika merasmikan Mesyuarat Kedua Penggal Pertama Sidang Dewan Undangan Negeri Kedah hari ini.

    Baginda bertitah walaupun dilakukan atas dasar liberalisme, keterbukaan serta kebebasan bersuara, namun perlembagaan sedia ada perlulah dihormati dan diberi keutamaan.

    "Permuafakatan telah pun dimeterai kemas dan kemudian telah membentuk kandungan perlembagaan kita. Pakatan murni yang dipersetujui adalah cerminan sikap tolak ansur pribumi terhadap pelbagai kaum yang lain dan telah diterima sebagai sebuah kontrak sosial," titahnya. - BERNAMA

    ReplyDelete
  5. Isu LGBT ni UmNo-PAS yang sensasikan dan kemudian tuduh ke atas PH. Ini adalah kerana mereka sudah dilihat tidak relevan oleh majoriti rakyat akibat kleptokrasi dan sekarang sedang mensasikan isu-isu yang bukan dimulakan oleh PH pun. Samalah seperti mereka mensensasikan dan memainkan isu-isu perkauman melampau hanya untuk mendapatkan sokongan kaum Melayu. Sungai Kandis telah memberikan jawapan kepada kebodohan mereka ini.

    Hakikatnya Azalina Othman Said dilantik menjadi Menteri UmNo boleh dilihat dia memang pro-LGBT. Dia dah jadi menteri dan malahan dilihat pro LGBT sebelum PH diwujudkan pun.

    Hakikatnya juga boyfriends kepada Sajat dan Shafie Ilyas kedua-duanya adalah orang Kelantan dan siap mendapat 'restu' ibu bapa lagi di atas hubungan songsang itu. Kedua-duanya juga wujud sebelum PH diwujudkan.

    Cuba google Kelantan Gay dan anda akan terkejut melihat apa yang keluar. Salah PH jugak ka? Di mana PAS?

    LGBT bukan ciptaan PH. Ia telah wujud di zaman PH belum pun diwujudkan untuk menumpaskan kelepetokrasi, kebathilan, fitnah dan penyalahgunaan kuasa dan agama yang telah menggila di bawah Najib.

    UmNo dan PAS telah sememangnya tidak akan bermuhasabah di atas apa yang sedang menimpa mereka dan para pemimpin mereka.

    Mereka sebaliknya terus menerus memutar belit dan memutar alam dengan fitnah demi fitnah.

    Tanpa mereka sedar, mereka hanya sedang membawa pertempuran di antara pasukan yang haq dan pasukan-pasukan yang bathil ini ke klimaks.

    Apabila pertempuran klimaks itu berlaku, kebathilan itu pasti akan dilenyapkan sama sekali.

    Terimalah hakikat bahawa zaman fitnah ini hanya akan dapat ditinggalkan apabila pasukan-pasukan yang bathil itu benar-benar dilenyapkan.

    Bendera PH1 telah berkibar menumbangkan kleptokrasi. In shaa Allah bendera PH2 akan berkibar juga dan melenyapkan sama sekali kebathilan, pendustaan dan ahli fitnah.

    ReplyDelete
  6. Tandas wanita tak ade tempat kencing mcm tandas jantan...mak nyah kena kencing dlm wc...

    Mak nyah rupa wanita tak ade nafsu kpd wanita...

    ReplyDelete
  7. Tak perlu bising isu mak nyah masuk tandas wanita dan uarat yg tidak menjolok mata...isu 1 mdb yg boleh lingkopkan negara Pas tak reti nak cakap kerana lobai dah disumbat oleh najib dgn wang haram...

    Nasib baik rakyat pilih PH..kalo pas dan umno tubuh kerajaan selamatlah najib dan jho lo...makin banyak wang negara akan dirompak...rakyat bertambah parah...

    ReplyDelete
  8. Budak bawah umor kawin dikelantan kerana faktor kemiskinan...berpuluh tahun pas perintah kelantan makin mundur...puluhan ribu rakyat kelantan hijrah cari kerja di negeri bukan Pas....tapi orang kelantan masih tak sedar diri...lobai bergaya dgn kete mewah....sanggup di tipu oleh lobai..

    ReplyDelete
  9. Ade yg cakap sekatan keatas IKSIM berunsur nak sekat islam...tapi puak buta mata hati tak pernah bersuara tangkap penyeleweng dana yg telah di odit...inilah antara punca islam lemah...

    ReplyDelete
  10. Maaf tuan admin lari tajuk.Minta tuan dapat ulas sedikit kesah Rafizi yang sedang membuat onar dalam PKR/PH.Sikap Rafizi yang bangang ini amat mendukacitakan.Saya berharap rakyat dan PKR khususnya dapat menilai semula perjuangan Rafizi yang telah jauh terpesong dan sesat itu.Rafizi bukan sahaja menjadi batu api didalam PKR tetapi juga menjadi pengacau kepada ketenteraman negara.Disini juga saya mengambil kesempatan untuk menyeru kepada seluroh kepimpinan dan akar umbi dalam PKR agar dapat membuat pemilihan dengan tepat....janga lah terpengaruh dengan perjuangan Rafizi yang sesat dan terpesong itu.Perjuangan Rafizi hanyalah seumpama perjuangan jagoh kampong yang tidak akan membawa PKR kemana!!...kalau untuk membawa perpecahan yang lebih terok lagi dalam PKR adalah.Oleh itu fikir2kanlah.

    ReplyDelete