Friday, August 17, 2018

AHLI BANGGA KEMBANG KEMPIS HIDUNG ATAS SIKAP PEMIMPIN DAN PARTINYA... PAS FOR ALL...

Mudahnya duduk dalam parti politik berjenama agama...

Bila bermusuh dengan UMNO...begini dalilnya.

Bila berpeluk dengan Umno... begini dalilnya.

Bila sekelambu dengan DAP...  begini dalilnya.

Bila bermusuh dengan DAP...  begini dalilnya.

Bila turun BERSIH...  begini dalilnya.

Bila anti BERSIH... begini dalilnya.

Bila bantah GST...  begini dalilnya.

Bila sokong GST... begini dalilnya.

Rasa nak makan dedak... begini dalilnya.

Rasa nak buat hudud... begini dalilnya.

Rasa nak tangguh hudud... begini dalilnya.

Nak bentang RUU355... ini dia dalilnya.

Bila parti lain letak calon bukan Islam, dia tentang... mcm ni dalilnya

Bila parti dia letak calon bukan Islam... Lain pulak dalilnya

Bila kena kencing ...ini dia dalilnya.

Semua ada hujah dan dalil agama....tak ada ruang
untuk masuk neraka melainkan syurga belaka...

Inilah yang dikatakan penunggang agama...
itulah yg org panggil PAS




# sokong yang berjubur pun ada dalilnya. 

17 comments:

  1. Luahan rasa Gabungan Mahasiswa Islam seMalaysia:

    https://youtu.be/Ald7MUAG790

    ReplyDelete
  2. "Kepimpinan Ulamak", "Membangun Bersama Islam","Hidup dan matiku hanya untuk Islam","Dulu UMNO sekarang PAS", "PAS for All", "Fastaqim"...

    Semua tu hanyalah slogan yang tak serupa bikin. Tapi ada satu slogan bagi puak-puak PAS yang memang sangat-sangat benar iaitulah "KEBENARAN PASTI DATANG".

    Ya, ia pasti datang in shaa Allah. Hanya masa yang memisahkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kebenaran dah datang dgn perlantikan menteri LGBT
      Kebenaran dah datang dgn perlantikan menteri kasut hitam
      Kebenaran dah datang dgn perlantikan mintiri torpedo kapla tumpol
      Kebenaran dah datang dgn perlantikan mintiri keling paria
      Kebenaran dah datang dgn perlantikan menteri silap angka, silap decimal point, silap pegawai saya, silap kira hutang dan silap mata

      Delete
    2. Kalau itu kebenaran, maka janganlah kau meroyan. Lagipun majoriti rakyat Malaysia dah bagi kebenaran PH memerintah. Kikiki

      Delete
  3. Menyanggah PAS bukan bermaksud menentang ISLAM.

    Menentang umno bukan bermaksud MENGKHIANATI MELAYU

    ReplyDelete
  4. memasukkan kote bengkok ke dalam lobang jubor anak kluangman bukan tak bereti tak kuat kemut atau mengkhianati lobang burit.. janji kasi lunyai 100 Hari...janji dapat main.... Oppps lupa main pakai KONDOM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku tak perlu jadi seorang PM, cukup sebagai blogger sudahpun mampu diangkat menjadi sangat hebat, berpengaruh dan berkesan sehingga hilang hujah, hilang fakta, yang tinggal pada mereka adalah ungkapan dosa di sisi Allah.

      Ia menghina dan.menjijik ciptaan Allah, lupa pada sifat hamba kerdil.

      Semoga perbuatannya tidak sampai ditanggung oleh ibubapa dan.keluarganya.

      Delete
    2. Itukah akhlak dan bahasa syurga? Kalau kamu anjing..jadi ahli pas pun kamu tetap anjing..

      Delete
    3. Itukah akhlak dan bahasa syurga? Kalau kamu anjing..jadi ahli pas pun kamu tetap anjing..

      Delete
  5. Himpunan 100 hari rakyat Malaysia baru:

    https://youtu.be/HYXPBEkcU3M

    ReplyDelete
  6. Ankara 17 ogos 2018: Presiden Turki Erdogan hari ini memuji kerajaan Malaysia di bawah pimpinan Tun Dr Mahathir dalam usaha Malaysia mengembalikan kecemerlangannya.
    "Saya di tanya tentang 100 hari pentadbiran baru Malaysia. Tak masuk akal soalan itu untuk di tanya. Saya terlalu kagum dengan mereka (Malaysia). Walaupun di landa masalah ekonomi fiskal yg teruk...serta hutang yang melebihi 1 trillion, mereka masih mampu membayar gaji pekerja2 di sektor awam dan mula melaksanakan pelbagai pembaharuan. 3 bulan untuk membaiki kerosakan yg teruk?....itu sesuatu yg mustahil di lakukan oleh kebanyakan negara2 besar sekalipun.!.

    Presiden Amerika Donald Trump turut senada dengan Erdogan bila berkata "jika negara maju yg menghadapi masalah seperti Malaysia ..kerajaan pimpinan baharu itu pasti ranap dan hancur. Kerana kekaguman saya kepada Malaysia..saya telah menjemput PM Mahathir untuk lawatan rasmi ke Rumah Putih pada 15.10.2018 ini.

    Bukan Turki dan Amerika syarikat sahaja yg kagum..malah Britain, China dan negara Jepun memberi isyarat untuk membantu dan bekerjasama lebih erat dengan Malaysia.

    Jerman telah meminta Duta Besarnya ke Malaysia untuk menghantar jemputan khas kepada PM atau TPM untuk lawatan kerja pada November. Mereka ingin pelajari kaedah berkesan yg di guna pakai oleh Kerajaan Malaysia yg tekah berjaya mengatasi 'kemurungan 'ekonomi' yg warisi dari Kerajaan sebelum ini walaupun baru sahaja mentadbir selama 3 bulan atau lebih sedikit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 4:41, cukuplah tu..

      Jangan deritakan lagi macai² umno dengan berita² yang sebagus itu.

      Delete
  7. Tuan blogger yg mulia
    Yg lain semua ada tulis
    Satu je yg tertinggal

    Bila sokong LGBT mana buktinya?

    ReplyDelete
  8. Saman AES boleh pulak dibatalkan
    Hutang Felda bila nak hapuskan?
    Hutang PTPTN bila nak hapuskan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 504.
      terpancar kedengkian dan kehitaman hati. Bau kumbahan najis juga mengigit hidung.
      Ini mesti sebab ko makan Taek Low.

      Delete
    2. Kau siapa nak bagi arahan pada kerajaan? Sedarlah diri sikit kau tu hanya macai. Lagipun kerajaan korup yg kau sanjung tu dah lama lingkup. Dah masuk 100 hari pun.

      Delete