Sunday, August 5, 2018

MASALAH NEGARA SELESAI JIKA HADI PM


Mungkin itulah yang PAS rasakan.. Dan ber ia-ia umno sokong. .

Hadi lebih baik dari Najib,  Mahathir dan Anwar. 

Tuan Ibrahim lebih baik dari Wan Azizah,  Zahid dan Muhyiddin. .

Ringgit kukuh,  ekonomi meningkat,  sosial selesai, jenayah dan korup sifar.. 

Bukan setakat Malaysia, di peringkat antarabangsa Israel pun takut usik Palestine..

Tak pasti,  salah cermin atau tak tengok cermin?   



.........

Lebih elok PAS bawa isu seperti ini untuk diketengah dan diperjuabgkan,  tunjuk nilai murni dan bukan politik 24/7.


MEJAR ZAIDI MOHON DOA DARI SEMUA RAKYAT MALAYSIA
HARAP ATM LULUSKAN PENCEN UNTUK BELIAU ESOK (ISNIN) 6 OGOS

https://m.malaysiakini.com/news/427189

Assalamualaikum w.b.h. Saya Hj Zaidi bin Ahmad (bekas juruterbang jet pejuang TUDM berpangkat Mejar) yang dipecat dari TUDM pada 2015 kerana membuat laporan polis dakwat SPR tidak kekal pada PRU13 dengan ini, dengan segala rendah hati memohon kepada semua rakyat Malaysia agar dapat mendoakan supaya pihak Angkatan Tentera Malaysia (ATM) akan meluluskan permohonan saya untuk mendapatkan pencen dan ganjaran penuh tamat perkhidmatan setelah berkhidmat selama 26 tahun dalam TUDM. Segala bacaan Yaasiin, solat hajat, tahajud dan doa tuan2 dan puan2 saya dan keluarga dengan ini mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga dan kami sekeluarga mendoakan agar tuan2 dan puan2 sekeluarga akan panjang umur murah rezeki dalam keberkatan insyaa Allah aamiin. Allah SWT telah berfirman (maksudnya): "Barangsiapa bertawakkal kepada Allah maka Allah akan memberikannya jalan keluar (dari masalah yang dihadapinya) dan akan menganugerahkannya rezeki dari sumber yang tidak disangka2"

Mohon sokongan dari semua rakyat Malaysia dengan lawati dan like Fb Page saya *Sokong Mejar Zaidi TUDM

Sekian, terima kasih. Wassalamu'alaikum w.b.h.

Kepala Batas 
013-4061517 (Whatssapp saja)

# VIRALKAN SEBAGAI SATU BENTUK SOKONGAN TKSH

20 comments:

  1. hi hi ! orang ganu kata P Eng bukna PM.

    hadi hadi!

    ReplyDelete
  2. I'm very happy to find this great site. I need to to thank you for your
    time for this particularly fantastic read!! I
    definitely really liked every bit of it and I have you saved as a favorite to check out new information on your site.

    ReplyDelete
  3. Meluahkan perasaan bukanlah jenayah.
    Kebodohan juga bukanlah jenayah.
    Keinginan menjadi king maker juga bukan jenayah.
    Harap2 selepas pru dan prk sg kandis, adalah jiwa muda yg boleh membawa pembaharuan didlm pas dan umno

    ReplyDelete
  4. Yg ko pi buat laporan dakwat tk krkak wat pa..tkpa..pru 15 ko boleh jadi calun..sbb cerdik..

    ReplyDelete
  5. KEGOAN PAS MEMBANTU KEMENANGAN PH

    Analisa PRK Sg Kandis:

    Lebih dari 7 ribu pengundi2 Pas pada PRU14 dahulu memilih untuk berkecuali pada PRK Sg Kandis 4 Ogos. Mereka seperti berdegil untuk tidak mahu menyokong Umno walaupun mereka juga memusuhi PH.

    Hampir 2 ribu pengundi2 BN pada PRU14 dahulu tidak mengundi pada PRK Sg Kandis 4 Ogos. Mereka mungkin merasa tiada keyakinan untuk BN menang.

    Apa yg mengejutkan ialah ebih dari 8 ribu pengundi2 PH pada PRU14 dahulu memboikot PRK Sg Kandis 4 Ogos itu. Mereka ini adalah golongan dari kelompok kaum Melayu yg kecewa dan marah dgn sikap kerajaan PH. Mereka rasa sudah tertipu pada PRU14 dan tidak mahu terus tertipu lagi.

    PH hanya dapat 15 ribu lebih undi sahaja pada PRK Sg Kandis. Andaikata Pas mahu menyokong BN, undi pembangkang akan jadi 9 ribu lebih dari BN + 7 ribu lebih dari Pas, menjadikannya 17 ribu undi. Sah lah PH tumbang di Sg Kandis jika Pas mahu menyokong BN.

    PH tak usahlah bermegah walau pun menang di Sg Kandis. Kemenangan itu sebenarnya dibantu oleh Pas. Namun di masa hadapan, andaikata Pas tidak bersikap ego dan mahu berganding dgn BN, dah pasti PH akan menggigit jari...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro...pengundi x balik mengundi sbb masih penat pru 14 x habis lg. Teori yg mudah ni pun ko tak faham...

      Delete
  6. Kalo pas perintah malaysia mundur lah malaysia...tengok aje kelantan...puluh ribu kluar dari kelantan cari kerja di negeri lain...balak pon boleh hilang..

    Terengganu akan mundur..

    Pas tak reti majukan ekonomi...pas hanye tahu mintak royalti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau bnyk mkn taek hadi dan najib sebab tu kau semakin bodo.

      Delete
    2. urus satu kampung kecil mungkin boleh atau tak boleh pun???

      Delete
    3. Tu pun jangan bro , gamak ngaku KB tu Bandaraya Islam.

      Delete
  7. Lobai Hadi tak usah mimpi lah nak diangkat PM malaysia..Pas hanye ade pengaruh di pantai timor...pas menang diterengganu kerana penyokong umno marah pemimpin umno merompak..

    Sg kandis sudah bagi signal jelas penyokong pas ingkar perintah lobai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko dgn hadi sma jer dua2 bodoh.

      Delete
    2. Dah satu generasi diajar pangkah UmNo-BN masuk neraka, camna nak ubah fikrah dengan tiba-tiba pangkah BN tak lagi masuk neraka. Iyo tak?

      Delete
  8. Kemelut Presiden PKR.

    Pak Non tak tau dia nak kena main. Tok Det memang tak mau dia. Tok Det nak bagi kat Mat Jemin dulu sebelum serah kat dik Boy.
    Sebab tu lah depa bak keluaq video Pak Non tibai Tok Det & Mat Jemin, supaya Tok Det & Mat Jemin ada point nak tikam Pak Non.
    Pak Non setakat boleh duduk ketua PKR saja la, nak jadi ketua negara tu kirim salam la.

    ReplyDelete
  9. Hadi kan pernah berbangga puaknya "lebih pandai daripada anjing".

    Memadailah bagi pentaksub PAS dan Haji Hadi untuk seorang yang lebih pandai daripada anjing untuk menjadi PM.

    ReplyDelete
  10. Hello to all, the contents present at this site are
    really remarkable for people knowledge, well, keep up the good work fellows.

    ReplyDelete
  11. Mejar Zaidi ni buat sebok aje.. siapa dia ni satu sumbangan puntakde.. pasal ink kat tangan boleh padam dan pro DAP lansung nak jadi popular.. boleh jalan daaa


    Hadi Awang klu jadi PM duit malaysia jadi macam duit Jepun dahulu duit pokok pisang..
    Apa yg haji Hadi tahu.. politik dan agam boleh lah.. sudah sudah lah tu pak aji.

    Negara perlu kan manusia yg berwibawa berpengalaman cerdik bijak mempunyai pendedahan, terbuka , cekap, bersih, kreatif. Fikiran terbuka, faham hal ekonomi dan tidak terikat dgn professor2 kangkung
    Yg ada integrity. Buat masa ni tak nampak lagi kerana semua telah di tanam oleh umno.. yg ada tak kira dari parti mana hanya penyamun tarbus dan penyamun mata sepet dan penyamun dalam selimut

    ReplyDelete
  12. Hi there just wanted to give you a brief heads up and let you know a few of
    the pictures aren't loading properly. I'm not sure why but I think
    its a linking issue. I've tried it in two different internet browsers
    and both show the same outcome.

    ReplyDelete