Sunday, August 26, 2018

APA ULASAN DUTA ARAB SAUDI? APA TINDAKAN WISMA PUTERA? DI ATAS KENYATAAN NAJIB?

#  https://www.thethirdforce.net/raja-arab-saudi-kesal-dengan-tindak-tanduk-kerajaan-ph/

# Campurtangan Arab Saudi ke atas Malaysia? 

# Arab Saudi tidak hormati undang² negara dan keputusan hal ehwal dalaman dan dasar luar negara kerajaan Malaysia? 

# Atau ada yang terdesak sengaja untuk mengeruhkan hubungan dua negara? 


Belum pernah terjadi dalam sejarah negara kita sejak merdeka. bilamana pemimpin bukan dari kalangan kerajaan diiktiraf dan dijemput ke majlis rasmi kerajaan Arab Saudi

Saya dengar pesawat Khas Kerajaan Arab Saudi sudah bersedia membawa saya tapi malangnya saya telah disenarai hitamkan oleh pihak imigresen dari ke luar negara

Baginda turut kesal terhadap kerajaan PH hari ini kerana bertindak biadab menutup Pusat Keamanan Antarabangsa king Salman di Putrajaya yang diluluskan saya dulu 

Ramai tidak tahu hubungan saya dan baginda bagaikan anak dan bapa. Sebab itu segala perancangan saya akan ditanggung oleh baginda sendiri untuk saya. termasuklah isu perangi keganasan puak pelampau di negara-negara Asia barat

Beliau turut kesal tindakan kerajaan Malaysia menarik balik pasukan tentera yang ditugaskan untuk mengawal keselamatan di Makkah dan Kaabah ketika zaman saya

Meskipun tidak disebut secara terbuka, bagi yang faham senario geopolitik Asia Barat, tentu ramai maklum hubungan kurang mesra Dr Mahathir dengan Arab Saudi sejak dulu tiada kesudahan termasuk isu derma RM2.6 bilion untuk menfitnah saya akhirnya kerajaan Barisan Nasional dapat ditumbangkan

Apapun saya ucap tahniah kepada DS Ahmad Zahid Hamidi bagi mewakili saya.

Datuk Seri Najib Tun Razak

18 comments:

  1. if not for the 2 holy cities and performance of haji dan umrah...saudi arabia is not a good example of a muslim rule nation.

    wallahuaklam

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Najib sawan separuh badan........!!
      Rosmah sawan tiga suku bada.......!!
      Jho Low sawan babi hutan...........!!

      Delete
  3. if not for the visa racketeering of 2 holy cities for performance of haji and umrah, going up as high as rm250k for vvvip haj experience...saudi arabia can be a good example of a muslim rule nation.

    wallahuaklam

    ReplyDelete
    Replies
    1. i beg to differ.....saudi regime IS NEVER a good example. too many superficiality and hypocrisy

      Delete
    2. 1013.
      we are no different, check the nuance

      Delete
  4. Ada masalah ka....? Nape tun megafitnah tak dijemput... ada madalah ka...?

    Lantak la Arab Saudi nak jemput sapa.. ada rase kena sentap ke ... kah kah kah..

    Jon Doe kan ada dia bole kasi adjust sebab Pemuda Bani Tamil93 dah datang.. kibar punjut hitam lagi...

    Dlm 100 tahun ada mujadidd yg diangkat kata Jon Doe laagi... kan katdah muncul nama dia mujahit mujadah.. so ada masalah ka...?

    Bani tamil93 kaum mim kombo mangkok tingkat akan bawak panji bolan Feb 2019 kata Jon Doe.. kau tunggu je la apa yg dikatakan oleh Wali Keramat Jon Doe tuhh...


    haaaahh apa lagi tepukkk..!! tepuk..!!


    Merdeka.. Merdeka...???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku siarkan juga walau isi, hampeh.

      Delete
    2. Komen si anon ini dengan jelas menunjukkan bahawa ia sendiri sedang dahagakan kebenaran daripada pernyataan saya bahawa Tun M adalah pembawa panji hitam.

      Terima kasih sdr KD kerana menyiarkan komen anon ini.

      Berkaitan dengan perkara yang diolok-olokkan olehnya, saya telah pun menjawabnya pada komen saya di bawah.

      Delete
  5. Apabila ia melibatkan Raja Salman, maka perbuatan sang Raja yang tidak senang dengan kerajaan PH sebaliknya lebih sukakan kerajaan BN yang korup, bolehlah difahami sebab musababnya. Saya berikan 3 perkara:-

    1. Raja Salman mahu membuka Yayasan Keamanan di Putrajaya dan telah dibenarkan oleh Najib sebaliknya kebenaran dibatalkan oleh Tun. Yayasan Keamanan? Ini satu lawak yang tidak kelakar. Mana mungkin sebuah negara yang menyerang dan memusnahkan negara jirannya (Yemen) di atas sebab-sebab yang tidak wajar mahu menjadi 'juara keamanan' dengan dibenarkan membuka 'yayasan keamanan' di sebuah negara yang sentiasa berpendirian menentang perang. Seluruh dunia Sunni berpendapat Yayasan ini bertujuan tidak lain untuk menjadi pusat pengembangan ajaran Wahabi di Asia Tenggara. Tindakan Tun M adalah tepat. Siapakah Raja Salman yang membunuh rakyat Yemen yang satu bangsa dan satu agama dengannya berbanding Tun M yang menubuhkan Perdana Global Peace Foundation yang dengan berani mendapati Tony Blair dan George Bush sebagai bersalah di atas tuduhan jenayah perang ke atas Iraq.

    2. Pada zaman Najib dengan Hishamuddin menjadi Menteri Pertahanan, Malaysia telah secara senyap menghantar tentera untuk membantu kempen ketenteraan Saudi ke atas Yemen, dan di bawah Tun dan Mat Sabu, Malaysia menarik balik anggota-anggota tenteranya yang dihantar ke Saudi untuk membunuh saudara seagama di Yemen. Maka ketidakpuasan hati Raja Salman kepada kerajaan pimpinan Tun adalah difahami.

    3. Raja Salman dan Putera Mahkotanya Putera Mohamed dikenali sebagai orang yang sangat pro-Israel, sama dengan Najib yang mengambil penasihat daripada APCO yang dianggotai oleh Yahudi Zionist yang merampas bumi Palestin daripada Arab-Muslim. Demikianlah juga Najib telah berwala kepada Donald Trump selaku bapa segala Zionist Nasrani, di mana Raja Salman dikenali sebagai sekutu rapat Zionist Nasrani USA di Asia Barat. Bandingkan dengan Tun M yang sangat pro-Palestin dan sangat tegas ke atas Zionist baik Zionist Yahudi di Israel mahupun Zionist Nasrani di US. Najib dan Raja Salman berada di pihak yang sama iaitu pro-zionist sedangkan Tun M berada di pihak orang-orang yang beriman dan anti-zionist. Ini malah diakui sendiri oleh Dato' Hasanah di dalam suratnya memohon sokongan CIA untuk terus memerintah Malaysia selepas PRU14.

    Di antara Tun M dan Raja Salman, jelaslah bahawa Tun M yang sebenarnya mempunyai ciri-ciri 'mereka prihatin terhadap orang-orang yang beriman sedang mereka tegas terhadap orang-orang yang kafir'. Sedangkan Najib, Raja Salman dan Putera Mohamed mempunyai kelaku yang sebaliknya.

    (Bersambung).

    ReplyDelete
  6. (Sambungan).

    In shaa Allah satu hari kelak Tun M akan menerima penghormatan yang besar di Masjdil Haram yang pada masa itu tidak lagi dikuasai oleh Bani Saud yang dikenali sangat pro Israel (kecuali rajanya yang bernama Raja Faisal yang dikenali tidak pro Israel dan akhirnya mati dibunuh anak saudara sendiri yang telah termakan hasutan Zionist).

    Apabila matinya seorang Raja penjaga Baitullah dan menyebabkan perebutan kuasa di antara 3 orang putera raja dan seorang pun tidak berhasil, maka panji hitam akan berkibar dari arah Timur yang menandakan berakhirnya zaman penguasa keturunan Raja tersebut (Bani Saud) ke atas Baitullah.

    Nabi saw telah mengkhabarkan bahawa di akhir zaman kelak,orang-orang yang beriman akan menewaskan Semenanjung Tanah Arab dan juga Tanah Parsi, dan khilafah terakhir akan tertegak.

    Melihatkan keadaan hari ini maka adalah jelas bahawa maksud Baginda Rasulullah saw ialah 'orang-orang beriman akan menewaskan Wahabi yang menguasai Semenanjung Tanah Arab' dan juga 'orang-orang Syiah yang menguasai Iran'.

    "Apabila panji hitam mula berkibar dari arah Timur, tiada apa yang boleh menghalang kemaraannya sehinggalah ia akan dikibarkan di Ilya (Baitulmaqdis)". In shaa Allah.

    Perhatikan fakta geografi ini, di antara negeri di ufuk Timur yang berhadapan dengan sungai yang dimaksudkan di dalam hadith-hadith mengenai pasukan panji hitam (Malaya menepati ciri ini) sehinggalah ke Bumi Baitulmaqdis, Parsi, Najd dan Hijaz berada di antaranya.


    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
  7. Arab saudi telah membelanjakan berbillion2 duit minyak untuk menyebar fahaman wahabi ke seluruh dunia, tak percaya, tengoklah cara pemakaian jubah di malaysia hari ini...

    Orang arab telah disebut berkali2 dalam Al Quran, bahawa hanya sedikit sahaja yg beriman, yang lainnya adalah, kafiroon, munafikoon dan fasikoon,tak pecaya, tengok lah dari cara mereka melayan yaman....

    ReplyDelete
  8. Perang Arab Yemen utk menghalang puak houti Syiah dari mengebom bandar Mekah Baitullah dan Madinah... peluru scud dan menceroboh Arab Saudi beberapa kali dan dipintas oleh peluru anti missile..

    Syiah wajib diperangi sebab ia sekutu kafir Iran dan Zionis..

    ReplyDelete
  9. Jon doe dari tulisan ko ni jelas ko ni isim gila. Org gila yang sesat dalam cahaya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya telah menulis dengan membuat rujukan silang di antara sejarah, peristiwa semasa dengan hadith-hadith Nabi saw tentang peristiwa-peristiwa di akhir zaman yang banyak merujuk ke arah Timur.

      Si anon ini tidak mampu menjawab walaupun secebis daripada ulasan saya.

      Maka digunakan salah satu senjata orang-orang jahil yang membenci kebenaran iaitulah memberikan label gila kepada orang yang membawa hujah.

      Untuk pengetahuan anon (anon je pun) dan para pembaca lainnya, label 'gila' dan 'terkena sihir' adalah label yang digunakan oleh para pembenci kebenaran ke atas kebanyakan para Rasul dahulukala yang menyampaikan kebenaran termasuklah Rasulullah saw sendiri.

      Tunggu sajalah bila berlakunya kemangkatan raja penjaga Baitullah yang menyebabkan perebutan takhta di antara 3 orang putera dan serentak dengan berlakunya perisytiharan darurat di Malaysia yang menyebabkan Tun M (calon tunggal yang memiliki ciri-ciri pembawa panji hitam yang telah dikhabarkan di dalam hadith-hadith tentang peristiwa-peristiwa akhir zaman) kehilangan kuasanya sebagai PM dan kita sama-sama lihat apa yang akan berlaku.

      Khabar hadith tidak pernah salah melainkan barangkali yang cuba 'membaca' khabar itu saja yang akan tersilap.

      Apa pun masa akan membuktikan, in shaa Allah.

      Wallahu a'lam.

      Delete
    2. panji hitam ciptaan john doe nujum pendusta tidak akan dpt melawan panji king kong dari hong kong apatah lagi panji ultra man dari jepun.

      Delete