Sunday, August 19, 2018

PAS PERLU MINTA PEMIMPIN UMNO BERTAUBAT SEBAGAI SALAH SATU SYARAT KERJASAMA

12 comments:

  1. Fiyooo batu api baek punya... camner atok membatu api macai pun sama..

    kah kah kah... haaah tepukk..!!

    ReplyDelete
  2. Dah jadi kerajaan, perangai setan masih tak berubah

    ReplyDelete
  3. Betul tu KD. Sepatutnya pihak yg juah keislamannya membawa kawan klepet kearah baik. Ini tidak zina dikhalayak. Melayu dah tk bodoh atau buta lagi.
    Moga keputusan hilang depoait dapat memberi kesedaran pada pesakit2 "iman deficiency" yg dihdapi puak Pispus Dumbno.
    Tak ramai saki baki dah tuu,cuma juah2 warong hirup kencing, makan taek sj mereka2 ni.
    Usah biarkan dirimu dilokmanadamkan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hebat chief anjing pengesan DAP. Patutlah dapat elaun paling tinggi.

      Delete
    2. 845 fitnah sedap mulut. nnt jumpa saya minta maaf, sebelum ko dihumban dlm neraka

      Delete
  4. Seri Setia

    Asalkan Bukan Harapan...

    Kerajaan yg diasaskan persepsi dan sentimen fitnah jijik tak kekal lama

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerajaan yang fitnah jijik baru je tumbang, umno.

      Yang tumbangkan adalah rakyat dengan izin Allah.

      Delete
  5. Puak2 pas ni semuanya bangang.Cuma satu sahaja kelebihan mereka iaitu kalau dapat beristeri 4 bangga macam babi dapat dedak!!...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walaupun bangang tapi mereka tak makan taek dapigs dan tak suka diliwat mcm kejora bapok tua bodo.

      Delete
  6. Bila kita berhujah, guna otak.

    Aku saran PAS minta pemimpin umno bertaubat, saranan yang baik atau tidak?
    Yang kau orang bangkang bangang tu kenapa?
    Kalau taksub umno pun janganlah tunjuk bodoh.

    Kalau PAS bekerjaSama dengan BERSATU, aku pun akan minta PAS ajak pemimpin BERSATU bertaubat sebab manusia memang banyak dosa.

    Tetapi kalau pemimpin PAS sendiri tidak sedar diri, tidak bertaubat, rasa hebat - mana mungkin mereka akan saran sesuatu yang kena batang hidung sendiri.

    Akhir sekali aku sarankan kita semua bertaubat tak kira apa parti, kerana kita banyak dosa, ada lagi bangang yang nak bangkang?

    ReplyDelete
    Replies
    1. KBB harus bertaubat dari buat kerja jijik suka dijubox.

      Delete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete