Sunday, August 26, 2018

APA SUDAH JADI NI, SEMUANYA TIDAK BENAR..

Lim Guan Eng dilarang masuk ke China - tidak benar.. 

Hubungan Malaysia/ China tidak baik - tidak benar.. 

China marah kerana ECRL dibatalkan - tidak benar.. 






Sampai bila orang Melayu Islam nak berhenti bawa fitnah..  



China akan marah lagi? 



LAWATAN TUN KE NEGARA CHINA DENGAN CEPATNYA MEMBAWA BANYAK HASIL PATRIOTIK DAN BERMARUAH UNTUK NEGARA. MENEPATI SUARA DAN KEHENDAK RAKYAT.. . 











9 comments:

  1. Sdr KD telah bertanya:-

    "Sampai bila orang Melayu Islam nak berhenti bawa fitnah.."

    Dengan rendah diri JD mohon untuk menjawab:-

    Segala petunjuk menunjukkan bahawa mereka ini tidak akan berhenti melakukan fitnah selagi hayat dikandung badan. Maka satu-satunya cara untuk melenyapkan fitnah dan meninggalkan sama sekali zaman fitnah yang sedang menghampiri klimaksnya ini ialah dengan ahli-ahli fitnah itu sendiri yang dilenyapkan. Apabila alam yang membuat keputusan, para ahli fitnah itu tidak lagi akan mampu beralasan.

    Apabila datang kebenaran maka lenyaplah kebathilan dan apabila kebathilan itu lenyap maka ia tidak akan kembali lagi, in shaa Allah.

    Wallahu a'lam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maka satu satunya cara untuk melenyapkan nujum pendusta penipu umat ialah dengan ahli-ahli nujum sesat pendusta itu sendiri yg dilenyapkan. Apabila kuasa alam yg membuat keputusan, para ahli nujum sesat itu tidak lagi mampu beralasan.

      Apabila datang kebenaran dan pembalasan maka lenyaplah pembawa kesesatan dan apabila pembawa dusta dan loyar buruk itu lenyap maka ia tidak akan kembali lagi, in shaa Allah.

      Wallahu a'lam.

      Delete
  2. Semua menteri PH cuba difitnah.Lagi2 lah kalau dari Amamah.
    Mmg membara busuk muntah fitnah baki melayukuno umngok dan melayurab pispus.
    Dulu kuat makan Taek yg disuap Jibbo, sekarang apabila sudah terlondeh kalah...mulala muntah2 fitnah.
    Dah kalah meroyan terok tak bertamadun. Hujah guna piawai warong kopi kampong pantai Marang.
    Sungguh memalukan budaya melayu, dan kesopanan islam.
    Ptuiiii!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita hanya perlu berbahasa waras dan tidak perlu sama taraf dengan akhlak mereka.

      Bahasa yg lembut lebih sampai ke tulang hitam.

      Delete
  3. Ubah minda agar anda2 semua agar tidak diselaputi bermindakan pembangkang. Hindari terus berpolitik n kini masa bina negara ke arah Malaysia Baharu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan cakap kosong bro?
      Kerajaan tu siapa?
      Pembangkang tu siapa?
      Awak siapa?
      Blogger ada peranannya?
      Blogger bukan pembangkang bukan kerajaan?

      Delete
  4. Kd, sekarang ni rata² org kata ekonomi malaysia sedang dalam keadaan tenat. Lepas tu ada lagi orang kata, orang kampung dan para pekebun kecil sedang susah hati sebab pendapatan makin merosot akibat harga komoditi merosot. Lagikan, ada yang cakap duit malaysia makin teruk jatuhnya. Lebih 4 ringgit berbanding 1 dollar. Ada pulak kaki tambah, katanya kalau ke pasar, barang² dapur masih lagi mahal. Tomatopun mahal, tak macam yang diviralkan tu. Betul ke kd semua tu? Ke ada yang saja² buat fitnah. Kalau ada masa, kd tolong jawabkan ye. Tp janganlah guna perkataan kasar macam lutut ke, longkang ke atau sebagainya yang mak kita tak pernah ajar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua tu betul.

      Yg cakap dengan.lutut pun.Betul juga, sebab baca sebaris dah ulas, tak baca habis.

      Delete
    2. Mak ko biasa guna perkataan lutut ke masa ajar ko zaman kecik² dulu kd? Saja je tanya.

      Delete