Tuesday, August 28, 2018

HARI INI TAK ADA TOPIK, TAK ADA ISU, CUMA NAK NYATAKAN KESAL UNDI..







12 comments:

  1. Yg dulu tu firaun
    Yg sekarang ni Mahafiraun, lagi teruk.

    ReplyDelete
  2. Kutip dan ungkit kd. Jgn tak kutip dan jgn berhenti mengungkit. Biar sama² buruk kepala. Yg mengata dan yg dikata tak bnyk beza. Yg pasti warna bajunya shj..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau kena kat madey boleh pulak ungkit. Dasar macai. Kikikiki

      Delete
  3. Bebaskan minda anda yg masih diselaputi pemikiran seperti pembangkang. Kini mari bersama bina negara ke arah Malaysia Baharu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bebaskan minda anda yg masih perasan sebagai kerajaan. Kini mari jadi pembangkang yang berkualiti dan bukannya pembangang sampai ke mati. Kikikikiki

      Delete
    2. Sampai kemati? Siapa mati dulu, do mati dulu ke minah mati dulu? Atau yg tua mati dulu? Jgn sombong ok... Rasanya tak lama kot

      Delete
  4. Sbb posting kali ini tak ada isu, aku ungkit balik isu BRIM.
    Rakyat bayar bermacam macam kepada kerajaan setiap hari...cukai pendapatan, cukai pintu, cukai jalan, cukai barang dan perkhidmatan, lesen kereta motor, lesen perniagaan, tol, dan berbagai lagi...jika rakyat menerima BRIM RM1,200, purata hanya RM3.33 sen sahaja sehari dan ada yang dapat kurang dari itu...itupun bukan semua...

    Sang pembawa panji hitam tidak layak bercakap soal tongkat, kerana rakyat tongkat kerajaan dengan berbelas cukai dan pendapatan setiap hari...kalau nak bantu rakyat miskin bukan main berkira dan dianggap manja kata si dot dot dot ni, tapi tongkat untuk Moto GP, tongkat untuk F1, tongkat untuk Kereta Nasional ke 3, tongkat untuk projek2 anak2 dan kroni boleh pula, tiada pula istilah manja...inilah sikap sebenar si dot dot dot ...yang tidak pernah rasa puas mengejar dunia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kikiki..
      Najib smp ada cash seratus juta kt rumah tu nk tongkat apa?

      Hutang 1mdb knp negara yg nk kena tongkat?

      Buat gst tu suruh sapa tongkat?

      Tongkat motogp,f1 kereta nasional tau x apa sebabnya?

      Kerja kerajaan ke bagi tunai kpd rakyat?

      Duit xtau mari ikut mana, belanjawan lintang pukang, asal dpt duit tunai rakyat kena sokong.

      Alahai melayu pujaan najib

      Delete
    2. ck1 hati2 nanti ada orang pernah kerja kat MOF marah hang.. maklumlah bukan senang nak keluar payment, pegawai2 semua ikut sop tau

      Delete
  5. Jomo ahli CEP negara ckp..
    Proton rugi sampai trillion ringgit.. Dan report bukti, yg sahkan ini akan jadi dokumen rahsia kerajaan tUrn mathir..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Proton buat apa?
      Berapa ramai dpt kerja?
      Xde sekelumit rasa bangga ke org melayu mampu buat kereta?
      Xkn nk bangga terima br1m je?

      Tanah melayu kini nk melayu jdk mcm mn?

      Delete
    2. 1mdeebee jana untung trillions, beratus ribu rakyat menikmati hidup dgn tawaran pekerjaan.. lihatlah betapa megahnya menara halimunan macai.. tempat rakyat bertenggek megah dgn urat malu terputus ala bijan

      Delete