Thursday, August 9, 2018

RASA BERSALAH KALAU TAK C&P

Time senang... 

Annuar Musa : TunM ibarat kereta antik di litar
Johari Ghani : pelan rasionalisasi IMDB bukti najib bijak kewangan
Khaled Nordin : kita umno di johor tetap walak pd umno pusat
KJ : Najib boleh memerintah 1000 tahun lagi.
Nazri : Tun baling gelas pun tak pecah.
Salleh Keruak : Kami boleh hapuskan legasi tun dalam sekelip mata
Rahman dahlan : Tun ke kem pembangkang sgt menjijikan
Shahrizat makcik lembu : Lim Kit Siang jadi PM jika pakatan menang
Prof Kangkung : Tun tak layak jadi PM sbb tua kerepot
Hadi bawang : PAS akan jadi kingmaker selepas pru14

Time susah... 

Annuar Musa : pertahan najib cuma buang masa dan kerja sia2
Johari : Najib turun berkempen Sg Kandis menjadi kudis pada kekalahan
Khaled : mustahil reform UMNO jika najib masih hidup
KJ : Humban perompak GST ke penjara
Nazri : Tun M ibarat ayah kepada saya dan smua rkyt.
Salleh :krik krik
Rahman : krikk krikk
Makcik lembu : Umum bersara terus dan white flag resign dari pentas politik. 
Prof kangkung : Harapan perlu menang tanpa bertanding di sg kandis.
Hadi bawang : "Saya akui yg jadi kingmaker adalah tun dan bukan saya, kerana dgn kerusi ppbm yg sedikit pun, tunM mampu jadi PM" ketika temubual di astro awani.

Haaa tepokkk macai..hidup jamal jamban!
#JambanForever
#JamalPelarianIndon
#JamalLovers

13 comments:

  1. sebenarnya semua dalam umno yang kutuk mahathir adalah TULAH. Allah telah tunjukkan umno bahawa
    1. Cash is not king
    2. cakap jangan berauta dan spin
    3. yang haq pasti kalahkan yang batil
    4. berkebenaran wajib ditaati

    Now you guys in umno realised najib is the culprit, excess baggage or what have you. but its too late.....

    itulah jangan terima dedak.....kan binasa bangsa agama dan negara.......

    nasib kita ada pemimpin muslim berfikiran muslim yang sepatutnya walaupun ada serba serbi kekurangan.....TDM

    wallahuaklam

    ReplyDelete
  2. Time senang
    Rosmah beli brg berharga dgn duit menabung dari kecil.

    Time susah.
    Barang berharga adlh hadiah perkahwian. Org kazakstan suka bagi hadiah

    ReplyDelete
  3. Tengok semua melayu/islam bersikap sprt di atas. Semuanya bijak2 belaka, tp kebijakan tidak digunakan dgn betul. Tak mustahil melayu akan hilang segala-galanya dimasa akan datang.

    ReplyDelete
  4. Bukti jelas bagaimana Najib yang gemar menghina Tun M akhirnya ia yang ditimpa apa yang ia gemar lakukan iaitulah penghinaan yang sebenar.

    Najib sekarang sedang dihina oleh orang-orang yang dulunya membodeknya tahap gaban sampai sanggup menghina Tun M.

    Inilah namanya karamah @ kemuliaan seorang yang berada di atas jalan kebenaran.

    Bagi "si dia" yang gemar melaknat Tun dan meletakkan laknatullah di belakang nama Tun seolah-olah Allah yang mengkhabarkan kepadanya tentang laknat itu, bersedialah untuk ditimpa apa yang kamu gemar lemparkan ke atas Tun M. Kamu hanya sedang diberikan tempoh.

    Sesungguhnya Allah tidak menganiaya manusia sedikitpun tetapi manusialah yang menganiaya diri mereka sendiri.

    Innalillahi wainna ilaihi raji'un.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau pulak di laknat dan di sumpah jadi taek, si taek pembawa panji2 taek.

      Delete
  5. Betul la KD,
    Dlm kumpulan binatang TIADA manusia tapi dlm kumpulan manusia ada banyak binatang!
    Yg tersembunyi pun ada banyak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko pulak dlm kumpulun taik manusia.

      Delete
    2. Bukan susah nak pancing pun...dah dapat se ekor.....
      Huhu
      Sama mcm binatang kan?

      Delete
  6. I'm not sure where you're getting your info, but good topic.
    I needs to spend some time learning much more or understanding more.

    Thanks for excellent info I was looking for this info for my mission.

    ReplyDelete