Saturday, August 25, 2018

PENYEMBAH PEMUJA JO LO MERAUNG.


8 comments:

  1. Harap lokman adam menganjurkan demo bg mempertahankan imam abata yg satu ni.

    Habislah org melayu jdk bangsat kalau jho low dipenjarakan.
    Raja2 melayu juga akan hilang kuasanya.

    Diharapkan pemuda umno dan pas dpt menggerakkan ahlinya membela dan mempertahankan jho low selepas kapal abatanya dirampas. Kini jet peribadi islam semalaysia pula mahu dirampas kerajaan zalim.

    ReplyDelete
  2. Apasal hah bila aku tengok muka taik low dan najib bangsat haramjadah munafik besar aku rasa macam nak ludah2 je muka mereka? Mendidih darah aku.

    MACAM CELAKA!!!

    Ada sesiapa rasa macam aku rasa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab hati ko hitam. Orang yang baik hanya marah kepada kejahatan orang tapi tiada perasaan nak meludah muka orang. Harap dah faham kenapa jadi macam tu.

      Delete
    2. PH baru berkuasa < 200 hari dipimpin oleh Melayu mudah lupa yg pernah jadi Presiden UMNO dan PM selama 23 th yg macam ayam jantan kokok berderai buntut prnuh taik. Apa orang ph malaikat/maksum? Sedarlah diri tu. Meludah/berkahak kelangit dihempap muka sendiri. Muka korang memamang tak tahu malu langsung. Nak ludah muka orang konon...

      Delete
    3. Kah kah kah..
      Kalau hati kau suci, tgk muka jho low hati rasa tenang.

      Kah kah kah..
      Mmg sah jho low imam abata merangkap mufti kpd umno

      Delete
  3. Siapa la pulak yg nak meraung tu kd. Org dh muak sebenarnya dgn permainan sorong tarik jho lho ni. Nak muntahpun ada. Kalau dah tahu dimana jho lho menyorok atau dah dapat kenalpasti muka terkini, tangkap ajelah dan bicarakan. Bukan setakat nak dengar keluar waran tangkap tapi jho lho masih tak dapat dikesan ada dimana. Wayang tinggi dah tak main dah. Sekarang masa nak buktikan. Nak tengok hasil tangkapan dan apa jenis hukuman yang dijatuhkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 9:00 kamu sedara nya bekas TwitterhandleKBAB1 ke yang nak cari Jho lo dan segala nya sampai lobang cacing tak jumpa jumpa sampai pencen....dapat habuan lagi....

      Kemudian 1MDB masih dalam siasatan....errr dah pencen pass kat Fuzi jer lahhhh....

      Delete