Thursday, August 2, 2018

SERAM SEJUK KETAR LUTUT DALAM PARLIMEN, DI LUAR PEMBERITA PULA TANYA SOALAN MAUT...

Nak keluar negara passpot dah kena rampas,  aku bimbang lama² si kepit ni ponteng. . 

18 comments:

  1. Setinggi-tinggi tahniah diucapkan kepada TS Mokhzani Tun Mahathir, anak Perdana Menteri ke 4 kerana syarikat beliau, Opcom Holding Berhad, melalui anak syarikatnya Opcom Cable Sdn Bhd berjaya mendapat kontrak daripada Syarikat Berkaitan Kerajaan (GLC).

    Syarikat GLC, Telekom Malaysia Berhad (TMB) milik Kerajaan Tun Dr Mahathir, Perdana Menteri ke 7, telah menganugerahkan kontrak 'Rakan Unifi' kepada Opcom Cables Sdn Bhd bernilai RM11.157 juta.

    Syarikat Kumpulan Opcom yang beroperasi di Shah Alam ini dahulunya diterajui oleh adinda TS Mokhzani iaitu DS Mukhriz, sebelum dipindah milik pentadbirannya ke kekandanya selepas DS Mukhriz menjadi Menteri Besar Kedah. Walau bagaimanapun, DS Mukhriz dilaporkan masih mempunyai saham terbesar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kontrek tu diperolehi melalui tender terbuka yang dibuat oleh kerajaan kepit yang diputuskan pada bulan April 2018 iaitu sebelum berlangsungnya PRU14. Jangan jadi pecacai BODO!

      Delete
  2. elooo... kd mahababi..STUPID!

    aku rase la kn..xde mood la nk kacau blog ko.. xde selera dah

    aku rase Ratu Naga pmpuan tu lagi SADO kental dr ko ..

    better ko kerat telor ko campak kasi anjing makan la bhaiii

    terok benor

    stkt cemburu buta dgn Celah Kangkang blog.. ko pon trhegeh2 nk buka blog public jg..

    bek xyh le..

    kah...kahhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah..
      Awat panas punkoq semacam cai najis arini.

      Kah kah kah..
      Xdpt enjet ubat abata lg ke?

      Kah kah kah..
      Blog kd dh bukak public, blog bn yg lain bila lg?

      Kah kah kah..
      Kalau xtelus, bila nk menang.

      Kah kah kah kah kah kah kah kah

      Delete
  3. kd taekbabi...
    awwwwww... xkuasee i...awww

    kah...kahh..kahh..

    eh u.. kd.. u xnk keeee repot ke madeyy i ni kn kacaau u... kutuk2 u punye sugar daddy mahadey mahababii..??

    ke u nk repot ke pulisss.. awwwww...

    jap eaa i kasi u no i.p. i... u try2 la mintak mntri trace kt mne..awwww

    kah...kah...kahhhh

    MCM SIALL!!!

    ReplyDelete
  4. $¡∂p∂ τu...💣🚌💨💨

    ReplyDelete

  5. mokeris dah goyang... kedah dah nak hilang..

    kah..kah...kahhh

    #prklangkawi

    ReplyDelete
  6. Skandal Seks Azmin Hampir Meruntuhkan Masjid

    Semakin dekat kita dengan PRU 14, saya menjadi semakin jijik...

    Apabila orang mempergunakan agama saya, saya merasakan ia adalah penghinaan yang besar kepada Tuhan dan semua orang yang menganutnya...

    Lebih buruk lagi, anda menggunakan Islam untuk kepentingan anda, mengaburi dan memenangi undi daripada orang tua dan wanita yang jujur...

    Saya rasa anda tahu siapa yang saya maksudkan, orang yang mengenakan jubah dan memakai kopiah di kepala mereka (ramai yang sudah terlupa, termasuklah memakai celak kerana ia adalah Sunnah…), berpura2 menjadi alim tetapi di sebalik semua itu, mereka langsung tidak peduli soal agama...


    Qurnisha Dan Suaminya Farhan
    Saya telah berbincang dengan suami saya, Farhan dan dia merasakan ia adalah perkara yang betul...

    Satu daripada sebab saya menulis ini adalah kerana dia...

    Dia terjumpa telefon lama saya dan untuk menyelamatkan perkahwinan kami ini adalah tindakan yang tepat...

    ReplyDelete
  7. $∂nτ∂¡¡ $∂♩∂ p∉τ∂nⓖ n¡¡..$∂m∌¡↳2 m¡num k๏p¡¡. .🍵☕

    ReplyDelete
  8. KD.
    Banyaknya anak2 babi berkeliaran? Mmg kau bagi lepas ke DUNGU2 ni....
    Dasar lahanat!

    ReplyDelete
  9. Jika kita ph ada Menteri Badut, boleh tak aku cadangkan seorang lagi joker sebagai Timbalan Menteri Badut. Dalam senarai teratas aku cadangkan Mampuz Omar sebagai timbalannya....

    Ada sebarang bantahan...???

    Keh keh keh keh keh keh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jamal mungkin bantah.
      Sebab kalau nk kira bodoh, jamal lg bodoh..

      Kah kah kah kah kah kah...

      Delete
  10. ANWAR MULA TIBAI MADEY..
    sumber: blogger sesumpah CELAH KANGANG


    Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim mengakui pimpinan kerajaan Pakatan Harapan kadang-kala tidak berhati-hati dalam mengeluarkan kenyataan sehingga menimbulkan rasa kurang senang sesetengah pihak.

    “Saya tidak menafikan ada kenyataan yang melelahkan dan tidak menyenangkan."Saya akui PH (Pakatan Harapan) adalah kerajaan baru yang kadang-kala cuai dan celupar sehingga saya terkejut dengan kenyataan dikeluarkan,” katanya ketika ceramah khas sempena Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Sungai Kandis, malam tadi.

    Meskipun tidak menghuraikan lebih lanjut, Anwar dipercayai merujuk beberapa isu kontroversi dan kenyataan pemimpin kerajaan yang dilihat menimbulkan keresahan sejak kebelakangan ini.

    Antaranya membabitkan isu bahasa kebangsaan sebagai bahasa rasmi, pengiktirafan kepada Sijil Peperiksaan Bersepadu (UEC) dan keputusan Kementerian Pendidikan memberikan peruntukan kepada sekolah menengah persendirian Cina (SMPC).

    Bagaimanapun, Anwar berkata beliau percaya Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad dan anggota kabinet 'tidak lari' daripada perjuangannya yang asal.

    “Ini kita peringatkan, perubahan dan kuasa ini amanah, keadaan silih berganti, saya bukan YB dan tiada jawatan apa pun dalam kerajaan,” katanya.

    Anwar menegaskan HARAPAN tetap akan memartabatkan kedudukan Islam dan menjadikan bahasa Melayu sebagai bahasa kebangsaan tanpa menghalang penguasaan bahasa lain seperti Mandarin dan Tamil.

    ReplyDelete
  11. kah..kah..kahh

    woi blogger mahababi kd taek

    ko pun tiru modus operandi si blogger sesumpah CELAH KANGKANG jugak ke?

    asal panik je x blh kontrol je buke entry baru..

    gilebabi punye style..

    bape banyak template entry korang simpan..

    mcm BAPAK AYAM pelacor.. stok geli2 simpan byk2..

    kah...kahh...kahh


    ko rang dh discuss ke game baru nk kena kan org melayu untuk sujud pd mahababi kuttytaek cmne??

    kah..kahh.. makin bodoh jd blogger penjilat kangkang mahababi!!

    ReplyDelete
  12. Soalan past year UPSR tahun 1998.. sila ulangkaji..

    kekekeke


    1. Mirzan dan Mokzani masing2 masing berkongsi hasil rompakan wang petronas sebanyak 1.2 billun dengan nisbah 10:20. Berapakah nilai wang rompakang yang diterima oleh Mokzani?

    A.100 juta
    B. 500 juta
    C. Tak Ingat
    D. Lupa


    #pray4prklangkawi

    ReplyDelete
  13. "Inilah melayu yang mudah dibeli cina komunis."
    ko gile ke kd mngate ktebenih mak bapak ko sendiri... kah..kahh benih SIAL!

    kd babi pondan dah maraah.. awww..awwww

    kah..kah...kahh

    meroyan.. sampai tak tentu hala komen..kd ko elok terjun lombong lah!

    ReplyDelete
  14. Mahathir kata belum boleh dakwa Najib sebab belum cukup bukti. Katanya, nanti kalau kita kalah, malu dekat rakyat.

    Maka siasatan pun diteruskan walaupun pelbagai penggeledahan & rampasan dibuat...tak berani dakwa juga.

    Yg hairan, kes dlm siasatan polis sepatutnya tak boleh dibincang di parlimen, tapi kini dah boleh pulak.

    Oppss lupa...rules of Law...

    Kah kah kah kah kah kah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah..
      Polis siasat duit dan brg kemas dlm rumah najib.

      Kah kah kah..
      Sprm siasat duit masuk akaun najib.

      Kah kah kah..
      Operasi 1mdb xde masalah utk dibahas memandangkan hutangnya dibayar oleh kerajaan.

      Inilah bala kalau upah org bodoh.
      Tulis xtau apa perasan pandai.
      Yg dia pandai alih tiang gol dan maki hamun.
      Kah kah kah kah kah kah

      Delete