Sunday, August 12, 2018

APABILA MENTERI PENGANGKUTAN LEBIH WARAS BERHUKUM DARI MENTERI UGAMA




Kepentingan majoriti dipinggirkan sebaliknya MENTERI ghairah merai MINORITI yang sesat.

13 comments:

  1. Mintri dari kerajaan munafiq sesat. Full stop.

    ReplyDelete
  2. Kerajaan munafik inilah yg telah tangkap dan dakwa ketua prompak...

    Kerajaan ni.lah yg telah stabilkan harga minyak...kalo pilih kerajaan mungkar harga minyak bertambah naik...harga barang lepas pru melambong2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu lagi buta?
      Ron 95 ada ke kau dengar turun dan naik.

      Dah tua pun.bodoh..

      Delete
  3. Buah keranji si buah tomato
    Mari dicicah dengan garam
    Tak tunai janji dlm menifesto
    KERA-jaan PH dinobat haram

    Kah kah kah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pisang enas dibawa belayar
      Masak sebiji atas equanimity
      Hutang jho low rakyat bayar
      Mana mana nak tunai janji

      Kikikikiki

      Delete
    2. Pantun taik kucing ni tak payah lah..

      Baik kau pegang biji tasbih ada juga manafaat..

      Tulisan dah lah perkara yang sama beratus kali diulang, buat semak..

      B.E.R.A.M.B.U.S

      Delete
  4. Buah tomato buah melaka
    Campur garam masuk ke guni
    Janji manifesto aota belaka
    KERA-jaan haram tipu pengundi

    Kah kah kah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asyik berpantun, aku nak tanya kau pantun ini boleh ke bawa melayu maju?

      Delete
    2. Hari raya KL lengang
      Bangla bersudai tepi sogo
      Macai najib memang bangang
      Takkan haram kerana manifesto

      Lainlah makan duit haram. Kahkahkah



      Delete
  5. Aku suruh bincang tajuk khusus di atas..yang kau orang jadi munafik dengan tajuk lain apa hal.

    Masuk rumah aku hormat dan beradab, bukan dan jangan jadi anjing

    ReplyDelete
  6. Relaksla kluang man, jgn beremosi sgt terikut2 dgn rentak pengomen yg tak beradab dan berakhlak. Tulisan mrk penuh dgn kata2 kasar,maki hamun tidak rasa malu dan bersalah langsung. Seolah2 tulisan mrk itu tidak dihisab dan dipertanggungjawab langsung di akhirat nanti. Kata2,tulisan dan perbuatan kita semuanya akan dipersoal dan diperhitungkan Allah Kelak. Oleh itu bersabarlah tuan dgn org2 yg sombong dan jahil tersebut. Kita doakan pengomen2 yg tak beradab itu insaf dan bertaubat, insyaallah. Tuan jgnlah bls tulisan mrk dgn kata2 yg kasar juga, jgn terikut dgn rentak mereka2 yg tak berakhlak.

    ReplyDelete