Monday, April 16, 2018

INSPIRASI NIK AZIZ TERPUTUS..NIK OMAR TIDAK DIBENARKAN BERTANDING OLEH BONDANYA.


Sebarang kebaikan perjuangan Nik Aziz tidak dapat diteruskan dan sebarang kesilapan masa silam tidak dapat ditebus semula...

Nik Omar dan bukan Nik Abduh dilihat mewarisi kepimpinan Nik Aziz kerana dilihat dapat diterima dan http://akhbarrakyat.blogspot.com/2018/04/bonda-tidak-izin-bertanding-nik-omar.html
dihormati oleh PAS dan AMANAH.

Lebih lebih lagi nik abduh tercalar dengan kontroversi menerima wang umno !!!



5 comments:

  1. *ISU TUDUHAN PEMIMPIN PAS DAPAT DUIT UMNO MAKIN PANAS!!! FB SOFIA DEDAH NAMA PEMIMPIN UMNO YG MASUKKAN DUIT RM2.5 JUTA TERSEBUT BESERTA NO AKAUN SEKALI; JUGA PENDEDAHAN TERBARU 4 AHLI PARLIMEN PAS BESERTA 1 AJK PAS PUSAT BELI KERETA HARGA RM500K KEATAS CASH!!!*

    Sumber: FB Sharifah Sofia Syed Rashid (Serikandi Malaysia)

    31 Juta rakyat Malaysia dan semua wartawan.
    Sila baca dengan tenang :-

    Hari ini sofia mencabar kepimpinan tertinggi Pas Pusat. Jika berita yg sofia keluarkan ini tidak benar. Sila saman sofia skrg juga. Tidak perlu tunggu selepas PRU ke - 14 habis. Arahkan seluruh ahli PAS untuk buat solat hajat sekarang juga jika apa yg sofia tuliskan ini fitnah dan tidak benar. Tak perlu nak konar sana konar sini. Belit sana belit sini ' street to the point ' sbb rakyat Malaysia terutama sekali ahli PAS akar umbi dan yg silent rider ingin mengetahui hal yg sebenarnya.

    InsyaAllah sofia akan dedahkan nanti di dlm mahkamah jika PAS berani saman sofia kerana pendedahan dikhalayak umum hanya boleh dibuat oleh empunya badan saja. Jika sofia dedahkan juga dikhalayak umum Sofia akan dikenakan akta Bafia yg kini sudah pun digantikan dgn FSA / IFSA seperti mana YB Rafizi Ramli kena sebelum ini.

    Sofia dengan ini mengaku dgn ikhlas dan rela hati tanpa dibayar oleh sesiapa pun bahawa sofia mmg memiliki salinan lengkap penyata akaun dari Bank Islam pada tarikh 21.03.2018 yg telah diemailkan pada sofia tempoh hari, yang mana individu tersebut mengaku beliau bekerja di Bank Islam. Sofia dah pun semak beberapa kali dgn individu yg ada kuasa daripada Bank Negara dan Bank Islam yang identitinya terpaksa dirahsiakan atas nama " RAHSIA BERSAMA " . Penyata akaun tersebut memang wujud.. benar dan sahih.

    Berikut adalah butiran dakwaan sofia:- 
    Adakah transaksi di bawah ini berlaku ?
    Sofia tak tuduh ianya duit rasuah, duit derma dan sebagainya. Ianya sekadar cuma nak dapatkan penjelasan. Benar atau tidak ?

    Akaun 1 :-

    Nama Akaun : Tabung Pembangunan JPP PAS Pusat - Beralamat di No: 318 - A , Pejabat Agung PAS Jalan Raja Laut, 50 350 Kuala Lumpur.

    Nama Bank : Bank Islam
    No. Akaun : 1402 301002 8183
    Jumlah duit masuk : RM 1,500,000.00

    Tarikh transaksi : 21 Mac 2018

    Akaun 2 :-

    Akaun Bersama 3 Penama :

    1. YB Satipul Bahri Mamat ( TPJ 1 PAS Terengganu)
    2. Shukrimun Samsudin (Bendahari BPPN Terengganu)
    3. Muhyidin Abdul Rashid (SU BPPN Terengganu)

    Nama Bank : Bank Islam
    Jumlah duit masuk : RM 1,000,000.00

    Tarikh transaksi : 21 Mac 2018

    Pegawai Khas Bendahari UMNO & Barisan Nasional iaitu Dato Shamsul Zairil Kamaruddin adalah org yg dipertanggungjawabkan dalam urusan kemasukan duit ke dalam kedua-dua akaun bank tersebut.

    Manakala Datuk Seri Salleh Said Keruak adalah Bendahari UMNO & Barisan Nasional yg baru menggantikan Dato Seri Dr Husni Hanadzlah.

    #DiaTahu

    Sebelum berundur sekali lagi sofia mencabar secara terbuka kepada kepimpinan tertinggi Pas Pusat agar berani tampil kehadapan membersihkan diri dan menyiarkan penulisan sofia ini di muka hadapan akhbar Harakah. Kalau tak cukup kuat boleh gunakan Tv1, Tv2, Tv3, Ntv7, Tv9 dan Astro Awani untuk menyiarkan berita tersebut. Jika tiada langkah berani yg diambil dan setakat nafi aje. Rakyat Malaysia terutama sekali akar umbi PAS yg layak mengundi pada PRU ke - 14 ini akan mentalkin dan menguburkan PAS buat selama-lamanya. Rakyat Malaysia juga akan beranggapan berita ini benar lagi sahih.

    Sekian dahulu harap maklum.

    LIKE & SHARE

    #TolakBNdanPAS
    #Anatahu
    #KitaMestiMenang
    #Inikalilah

    *(PERSOALANNYA KENAPA TIDAK ADA SEORANG PUN PEMIMPIN PAS YANG TERLIBAT (TERMASUK NIK ABDUH DAN USTAZ DIN) BERANI BERSUMPAH DENGAN NAMA ALLAH BAHAWA TUDUHAN YG DIKENAKAN KEATAS MEREKA ADALAH TIDAK BENAR)*

    *SEDARLAH SEGERA WAHAI AHLI-AHLI PAS JANGAN NANTI KAMU DIHERET KE NERAKA BERSAMA SAMA PIMPINAN KAMU YG MAKAN RASUAH BARU KAMU NAK MENYESAL*

    C&P demi Selamatkan Malaysia

    ReplyDelete
  2. FUYOOOOOOOO MASUK NERAKA.. DASATT

    LU SAPAAAA CKP OTG MASUK NERAKA...

    FUYOOOOOO.... PEJUANG YG MELACURKAN ISLAM DAN AKIDAH HANG NAK CAMPAK KEMANA....?


    FUUUUUUYYYYYYYYOOOOOOO.....!!

    ReplyDelete
  3. Bila ahlu walak tak guna otak. Kena kencing sokmolah dek ketua haprak.

    ReplyDelete
  4. Jawapan Nik Omar itu sudah cukup untuk pengundi menilai siapa Nik Abduh dan Pas hihi.

    ReplyDelete
  5. Makin terserlah pas umno kawin dlm gelap...pakatan untuk kekalkan kapla jumaah prompak..

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...